استفاده از “پراخت کارمزد بالاتر” در تراکنش‌های بیت کوین امسال دو برابر شده است

استفاده از پراخت کارمزد بالاتر (Replace by Fee) در تراکنش‌های بیت کوین اکنون بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است و تقریباً یک سوم کیف پول‌های بیت کوین هر روز از این راه حل استفاده می‌کنند.

بر اساس گزارش‌ها، استفاده از پراخت کارمزد بالاتر که یک ویژگی تراکنش‌ها در شبکه بیت کوین است و امکان افزایش کارمزد پس از ارسال تراکنش را فراهم می‌کند، در سال 2021 بیش از دو برابر شده است. در حقیق طبق بررسی‌های وب‌سایت بیت کویناپس (Bitcoinops)، استفاده از این ویژگی از 14% به 28% تا کنون نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. این امر ممکن است نشانه‌ای باشد که افزایش پذیرش بیت کوین همچنین منجر به افزایش رقابت بین کاربران برای قرار دادن تراکنش‌های خود در بلاک‌های جدید شده است.

گفتنی است که در اولین سال‌های ارائه پراخت کارمزد بالاتر، این ویژگی استفاده گسترده‌ای نداشته و در سال 2018 توانست هدف 5 درصد از تراکنش‌ها را به دست آورد و دو سال دیگر تا رسیدن به میزان 10 درصد طول کشید. در آخر اما، اوایل سه ماهه سوم سال 2020 بود که همه چیز تغییر کرد؛ پایگاه کاربران افزایش یافت، رونق ارزهای دیجیتال به شرکت‌های بزرگ رسید و مردم با حجم زیادی شروع به ارسال بیت کوین کردند که در نهایت تا اکتبر همان سال این مقدار به 15 درصد رسید.

 

منبع  cryptopotato.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.