ارزش بازار بیت کوین از سهام تسلا پیشی گرفت

بیت کوین به لطف نظرسنجی توییتری ایلان ماسک در ارتباط با فروش سهام تسلا، از این شرکت سبقت گرفت و به اوج تاریخی قبلی خود رسید.

حال ارز دیجیتال اول بازار، بیت کوین، با رسیدن ارزش بازارش به 1.25 تریلیون دلار به مقام هشتم ارزشمندترین دارایی‌های جهان رسیده و درست پشت سر فلز نقره با 1.3 تریلیون دلار ارزش بازار ایستاده است. این رشد اخیر در ارزش بازار بیت کوین باعث شده پرچمدار ارزهای دیجیتال بتواند در این لیست بالاتر از شرکت های بزرگی همچون تسلا و فیسبوک سابق (متا) برسد. در همین حال، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز به اوج تاریخی جدید 3 تریلیون دلاری رسیده است و این امر آن را بالاتر از غول‌هایی مانند مایکروسافت و اپل قرار می‌دهد که در حال حاضر رتبه‌های دوم و سوم را در لیست مذکور به خود اختصاص داده‌‌اند. جایگاه اول این لیست متعلق به فلز طلا با 9 تریلیون دلار ارزش بازار است و ارزش بازار بیت کوین برای جلو زدن از آن باید حداقل سه برابر شود.

شایان ذکر است که سهام شرکت تسلا با افزایش فشار فروش در بازار نزدک در پی نظرسنجی توییتری ایلان ماسک، مدیر عامل این شرکت، از مردم برای فروش سهام تسلا، کاهشی 7 درصدی را شاهد بوده است.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.