احساسات منفی در مورد بیت‌کوین در توییتر ممکن است منجر به افزایش قیمت آن شود

بر اساس توئیتی که توسط شرکت تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال سانتیمنت (Santiment) منتشر شده است، در حال حاضر احساسات حاکم بر بیت‌کوین در توییتر منفی است.

با این حال به عقیدهٔ کارشناسان سانتیمنت زمانی که چنین وضعیتی پیش می‌آید احتمال رشد بهای بیت کوین وجود دارد. در واقع هرچقدر میزان احساسات منفی‌تر باشد احتمال رشد ناگهانی قیمت بیت‌کوین بالاتر است تا جایی که این افزایش قیمت، کاربران این ارز دیجیتال را غافلگیر خواهد کرد.

علاوه بر این، شاخص ترس و طمع بیت‌کوین به 15 رسیده است که نشانگر ترس شدید بازار است. آخرین باری که این شاخص به این سطح رسید مارس 2020 بود که در پنجشنبه سیاه ، پرچمدار ارزهای دیجیتال تنها در یک روز میزان 50 درصد افت قیمت را ثبت کرد.

به گفته کارشناسان، ترس شدید در بازار بیت‌کوین و احساسات منفی، سرمایه گذاران را به سمت گزینه‌های بهتری سوق می‌دهد و ممکن است نشانه‌ای از آغاز روند صعودی در بازار باشد.

علاوه بر این، بنیانگذار و مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کوین‌کرنر، توئیتی در مورد شباهت عجیب نمودارهای امروز و زمان مشابه در سال 2013 در مورد بیت‌کوین منتشر کرده است. به گفتهٔ او هر دو نمودار اوج‌گیری بیت‌کوین را در آوریل نشان می‌دهند و پس از آن روندی نزولی رخ می‌دهد که برای چندین ماه ادامه دارد. سپس در آگوست 2013  بیت‌کوین شروع به افزایش قیمت و اوج گرفتن تا پایان سال کرده است.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.