آگهی‌های شغلی مرتبط با بیت کوین در لینکدین طی یک سال تقریباً 400 درصد افزایش یافته است

تحلیلی که توسط تیم وب‌سایت کاریابی لینکدین (Linkedin) در چند روز گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد که از سال 2020 تا 2021، آگهی‌های شغلی با عبارات “بیت‌کوین”، “اتریوم”، “بلاکچین” و “ارز دیجیتال” تنها در ایالات متحده 395 درصد افزایش یافته است.

این پلتفرم شغلی همچنین خاطرنشان کرد که آگهی های شغلی مذکور حتی از بخش فناوری عمومی نیز پیشی گرفته است که در مدت مشابه 98 درصد رشد داشته است. در این بررسی آمده است که کارفرمایان به دنبال استخدام متخصصان نرم افزاری و مالی در زمینه کریپتو بوده‌اند. در همان زمان، بخش‌هایی مانند حسابداری، مشاوره، کارکنان و سخت‌افزار رایانه نیز به طور فزاینده‌ای متخصصان با سابقه بلاکچین را به خود جذب می‌کنند. این فرصت‌های شغلی همچنین نشان می‌دهند که صنعت کریپتو در حال بلوغ است چراکه آگهی‌های شغلی فراتر از کارکردهایی مانند استخراج ارزهای دیجیتال و تجارت ارزهای دیجیتال مختلف به سوی جذب توسعه‌دهندگان و مهندسان می‌روند.

لینکدین به تقاضای عمومی برای ارزهای دیجیتال از سوی مردم و افزایش بودجه برای استارت‌آپ‌ها در این صنعت به عنوان عاملی برای افزایش در نیاز به این پست‌های شغلی اشاره کرد.

 

منبع  finbold.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.