گلسنود: مجموع آدرس کیف پول‌های لایت کوین از اتریوم فراتر رفته است

گلسنود: مجموع آدرس کیف پول‌های لایت کوین از اتریوم فراتر رفته است

لایت کوین، ارز دیجیتالی که نسبت به بیت کوین مانند نقره به طلا شناخته می‌شود، با افزایش استقبال مواجه شده است تا جایی که تعداد کل آدرس‌های موجود در شبکه آن اکنون از تعداد کل آدرس‌های شبکه اتریوم فراتر رفته‌است.

بر اساس داده‌های شرکت تحلیل بلاکچین گلسنود (Glassnode) رشد لایت کوین اخیراً به طور قابل توجهی سرعت گرفته‌است و تعداد کل آدرس‌های آن از آدرس‌های اتریوم نیز سبقت گرفته‌است. شایان ذکر است که «آدرس‌های کل» شاخصی است که نشان‌دهنده تعداد آدرس‌های متمایزی می‌باشد که از زمان پیدایش یک شبکه تا کنون در هر تراکنش (چه به عنوان فرستنده یا گیرنده) در شبکه بلاکچین شرکت کرده‌اند. اما این عدد نشان دهنده تعداد کل کاربرهای یک شبکه نیست زیرا هر شخصی می‌تواند برای خود چندین آدرس بسازد. افزایش تعداد آدرس‌های لایت کوین در آستانه رویداد هاوینگ این شبکه اثبات کار که در آگوست امسال انجام می‌شود، رخ داده‌است. انتظار می‌رود با هاوینگ جدید این شبکه پاداش استخراج از 12.5 واحد LTC به 6.5 واحد کاهش یابد.

داده‌های پیشین قیمت لایت کوین نشان می‌دهد که می تواند طی ماه‌های پس از رویداد هاوینگ شاهد افزایش قیمت باشد تا جایی که در سال آینده به بالاترین حد خود برسد. با این حال، احتمال آن هم وجود دارد که درست پس از چنین رویدادی این ارز دیجیتال شاهد اصلاح قیمتی چشمگیری باشد. پس از هاوینگ اول قیمت لایت کوین 12400٪ و پس از دومی 1573٪ رشد کرده است.

 

منبع cryptoglobe.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.