هاردفورک اثبات کار اتریوم ۲۴ ساعت پس از به‌روزرسانی مرج راه‌اندازی خواهد شد

هاردفورک اثبات کار اتریوم ۲۴ ساعت پس از به‌روزرسانی مرج راه‌اندازی خواهد شد

تیم توسعه‌دهنده اتریوم مبتنی بر اثبات کار در توییتر خود اعلام کرده‌است که شبکه اصلی این هاردفورک ۲۴ ساعت پس از مرج اتریوم در ۱۵ سپتامبر راه‌اندازی خواهد شد.

این شبکه برای اطمینان از تغییر موفقیت‌آمیز چین‌آیدی (ChainID)، ۲۰۴۸ بلاک خالی پس از بلاک مرج آغاز به‌ کار خواهد کرد. این کار از ایجاد بلاک‌های تکراری در شبکه اتریوم و شبکه هاردفورک اثبات کار جلوگیری می‌کند. بنابراین، بلاک ۲۰۴۹ بعد از مرج، اولین بلاک فورک اثبات کار اتریوم خواهد بود که در آن تراکنش‌ها تأیید می‌شوند. چندلر گو، یک ماینر چینی که از حامیان اتریوم اثبات کار است، در ۲۷ ژوئیه از راه‌اندازی این هاردفورک خبر داده‌بود.

باید افزود که پیش از این صرافی‌های ارز دیجیتال مختلفی مانند بیت‌مکس (BitMEX) و پولونیکس (Poloniex) اعلام کرده‌بودند که از کوین‌های فورک‌شده اتریوم پشتیبانی خواهند کرد. بایننس همچنین اعلام کرده است که کوین‌های فورک‌شده کاربران را با نسبت 1:1 تعویض می‌کند و در عین حال نام ETH را برای اتریوم مبتنی بر اثبات سهام حفظ می‌کند.

 

منبع cryptopotato.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420