سونی به دنبال نفوذ بیشتر به فضای متاورس است

سونی به دنبال نفوذ بیشتر به فضای متاورس است

سونی، غول لوازم الکترونیک و بازی‌های ویدئویی، در آخرین نشست سالانه این شرکت اعلام کرده است که رویکرد متمرکزتری را در مورد فضای متاورس به عنوان بخشی از استراتژی جذب کاربران بیشتر خود اتخاذ خواهد کرد.

برندهای بازی و سرگرمی در تلاش هستند تا تجربیات متاورس را ادغام کنند و از این طریق کاربران بیشتری را برای ورود به اکوسیستم خود ترغیب کنند. اکنون سونی، یکی از تاثیرگذارترین شرکت‌ها در زمینه سرگرمی و بازی و خالق برند پلی‌استیشن، علاقه خود را به گنجاندن تجربیات بیشتر الهام‌گرفته از متاورس برای جذب مشتریان اعلام کرده است. کنیچیرو یوشیدا، مدیر اجرایی سونی در نشست استراتژی سالانه‌ای که این هفته برگزار شد، اظهار داشت: “متاورس در عین حال هم یک فضای اجتماعی و هم فضای شبکه‌ای زنده است که در آن بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها و انیمیشن‌ها با یکدیگر تلاقی می‌کنند.” سرمایه‌گذاری‌های قبلی سونی در شرکت‌های دیگر شامل اپیک گیمز (Epic Games) و بانجی (Bungee) بوده که از شرکت‌های فعال در فضای متاورس هستند و بخشی از این تمرکز جدید به حساب می‌آید.

بر اساس آمارهای این شرکت، بیش از 50 درصد از درآمد سونی در سال مالی گذشته از بخش سرگرمی آن حاصل شد که شامل بازی، فیلم و خدمات مرتبط با موسیقی است. بنابراین اخذ رویکردی به‌روز و جهانی مانند بخش متاورس و وب 3.0 برای گسترش بخش سرگرمی سونی امری ضروری محسوب می‌شود.

 

منبع  bitcoin.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.