اندریسن هورویتز آزمایشگاه تحقیقاتی کریپتو راه‌اندازی می‌کند

شرکت اندریسن هورویتز (Andreessen Horowitz)، سازمانی با سرمایه‌گذاری‌های سنگین در استارتاپ‌های ارز دیجیتال و وب 3، راه‌اندازی آزمایشگاه تحقیقاتی ارز دیجیتال خود به نام a16z را اعلام کرده است؛ طرحی که به شرکت اجازه می‌دهد تا با چالش‌های این بخش مقابله کند.

این شرکت خدمات مالی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر آمریکایی معتقد است که بخش کریپتو و وب 3 “به عنوان یک خط مقدم جدید در فناوری ظهورکرده و به یک حوزه دانش مستقل تبدیل شده که عناصر علوم کامپیوتر، اقتصاد، امور مالی و علوم انسانی را گرد هم می‌آورد.” بنابراین به یک بخش تحقیقاتی برای پیوند زدن نظریه‌های آکادمیک در این فضا با بخش عملی آن نیاز است. آزمایشگاه کریپتو a16z چهار تیم خواهد داشت تا ایده‌هایی را برای حل مشکلات فضای کریپتو طراحی کنند، این راه‌حل‌ها را به صورت کد پیاده‌سازی کنند، مطمئن شوند که این راه‌حل‌ها با مقررات مطابقت دارند و در آخر این یافته‌ها را با جامعهٔ فضای ارزهای دیجیتال به اشتراک بگذارند.

اندریسن هورویتز موفق شد تا در ماه ژانویه 4.5 میلیارد دلار برای دو صندوق مختلف مرتبط با ارزهای دیجیتال جمع‌آوری کند که 1 میلیارد دلار آن برای تأمین مالی استارتاپ‌های جدید در این زمینه بود.

 

منبع  bitcoin.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.