آیا سرمایه گذاری در اتریوم بی خطر است؟

با توجه به اینکه کل بازار دیجیتال در شیب نزولی شدیدی مواجه بودند، اما برترین آلت کوین یعنی اتریوم، جایگاه بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشت.

در پاسخ به اینکه آیا سرمایه گذاری در اتریوم بی خطر و ایمن است؟

باید گفت بله!

چرا که اتریوم، بر خلاف سایر آلت کوین‌ها که پس از سقوط زمان زیادی برای برگشت به روند صعودی هدر می‌دهند، به سرعت شرایط را برای بهبود و ارتقا خود فراهم می‌کند. از نظر فنی اتریوم در تمام این مدت در یک روند صعودی بوده است، اما نشانه‌های بازار گسترده دیجیتال باعث می‌شود که این آلت کوین به طور مکرر کندل‌های قرمز را ثبت کند. به همین دلیل اتریوم از زمان اوج خود ۳۳ درصد کاهش داشته است.

در طول این بازار نوسانی، انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران، دارایی‌ها خود را تازمانی که می‌توانند نگه‌ داشته و در زمان مناسب از آن خارج شوند. درحال حاضر اتریوم با قیمت ۳۲۲۳ دلار برای هر واحد از توکن آن معامله می شود و این مقدار در کمترین قیمت اتریم در طول ۴ ماه می‌باشد و اکنون بهترین زمان برای سرمایه‌گذاران می‌باشد که هرچه زودتر با خرید در کف قیمت، به بازار ارزهای دیجیتال ورود کنند.

البته سرمایه‌گذاران باید جوانب احتیاط را بسنجند چراکه شاخص‌ها نشان می‌دهند که روند نزولی اتریوم همچنان ادامه دارد.

بنابراین، هنگامی که نشانه مثبتی از بهبود بازار و ارزهای دیجیتال وجود دارد، سرمایه‌گذاران می‌توانند وارد عمل شده ولی تا قبل از آن باید صبر کرده و روند بازار را تماشا کنند.

منبع: ambcrypto

لینک مطلب:

کپی شد

مطالب پر بازدید

.