کاهش قیمت بیت کوین شاید روز چهارشنبه در پی خبر جلسه فدرال رزرو به پایان برسد

ممکن است امروز آخرین روز نزولی برای ارز دیجیتال اول بازار باشد و خریداران بیت کوین با استراتژی “با شایعه بخر، با خبر بفروش[i]” در آستانهٔ جلسهٔ روز چهارشنبه فدرال رزرو، قیمت آن را وارد فاز صعودی کنند.

فدرال رزرو قرار است در این جلسه اطلاعاتی کلیدی را در مورد آینده سیاست‌های پولی خود و همچنین تورم ارائه کند و همین امر باعث ایجاد تأثیر مثبتی هم برای بازارهای ارز دیجیتال و هم برای بازارهای سنتی در پی افزایش خرید از سوی کاربران شده است. برای مثال دفتر سفارش صرافی ارز دیجیتال بیت‌فینکس (Bitfinex) نشان می‌دهد که معامله‌گران بیت کوین به این خبر به عنوان فرصتی برای خرید‌های به موقع و مناسب نگاه می‌کنند و خریدهای زیادی کرده‌اند. بنابراین با افزایش فشار خرید برای بیت کوین احتمال می‌رود که قیمت آن نیز در ۲۴ ساعت آینده افزایش یابد.

باید اشاره داشت که قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال طی شبانه روز گذشته سطح 46 هزار دلار را هم به خود دیده است و اکنون با قیمت 47375 دلار معامله می شود.

 

منبع  cointelegraph.com


[i]  “با شایعه بخر، با خبر بفروش” (Buy the rumor, sell the news) جمله معروفی در وال استریت است. منظور از این جمله این است که بهترین موقعیت برای کسب سود از یک خبر، زمانی است که هنوز احتمال شایعه بودن یک رویداد خبری وجود دارد و خبر در نمودار قیمت گذاری نشده است. قسمت دوم جمله به این موضوع دلالت دارد که بهترین زمان برای خارج شدن با سود، زمانی است که خبر به طور گسترده پخش شده و همه از آن خبر دارند.

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.