جذب سرمایه 5 میلیون دلاری آنیموکا برندز برای بازار NFT خود

یک بازار کلکسیون‌های دیجیتالی یا توکن‌های غیر مثلی (NFT) به نام کوئید (Quidd) که یکی از شرکت‌های تابعهٔ آنیموکا برندز (Animoca Brands) است توانسته در مجموع 5 میلیون دلار در پیش فروش خصوصی و یک عرضهٔ اولیه توکن صرافی غیرمتمرکز (IDO) جمع آوری کند.

این فروش توکن بر بستر پروژه پولکااستارتر (Polkastarter) در 18 نوامبر انجام شد و 2 میلیون توکن کوئید از این عرضه اولیه با قیمت 0.25 دلار آمریکا در کمتر از یک ساعت به ارزش 500 هزار دلار فروخته شده است. پس از برگزاری موفقیت آمیز این عرضهٔ اولیه، توکن کوئید هم‌اکنون در صرافی‌های غیرمتمرکز بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) و پنکیک سواپ (PancakeSwap)، در دسترس قرار گرفته است و می‌توان آن را با رپد بی‌ان‌بی (Wrapped BNB) یا توکن‌های دیگر متعلق به آنیموکا برندز معامله کرد. قیمت فعلی کوئید 3.28 دلار است که نشان دهنده افزایش 1212 درصدی نسبت به قیمت آغازین در عرضه اولیه است. در مجموع نیز یک میلیارد توکن کوئید عرضه شده است.

گفتنی است آنیموکا برندز، یک شرکت هنگ‌کنگی ارائه دهدهٔ نرم‌افزارهای بازی و یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر است که در بازی‌های بلاکچینی تخصص دارد.

 

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.