استیکینگ

تراست ولت چیست؟ نحوه استیکینگ آن چگونه می‌باشد؟

مقدمه

با توجه به گسترش بازار ارزهای دیجیتال و معرفی محصولات، خدمات و اقدامات جدید، انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال معتبر اولین چالش افراد تازه‌وارد به این عرصه می‌باشد. به هر حال، کیف پولی که از آن استفاده می‌کنید، از خرید و فروش گرفته تا ذخیره و تبادل دارایی‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت یکی از بهترین نرم‌افزارهای موبایلی کیف پول ارز دیجیتال است که با تمرکز بر سادگی و سهولت استفاده، به شما این امکان را می‌دهد تا با ایمنی بالا ارزهای دیجیتال خود را کنترل کنید. این برنامه با ارائه یک کلید دسترسی امن و کنترل کامل بر روی کلیدهای خصوصی، دارایی‌های شما را در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت می‌کند. کیف پول تراست‌ ولت را می‌توان بر روی تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل‌های iOS و Android نصب و استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم نحوه دانلود، ساخت اکانت و نحوه استفاده از کیف پول تراست والت را آموزش دهیم اما پیش از آن، به معرفی ویژگی‌ها و نحوه عملکرد این کیف پول می‌پردازیم.

چرا کیف پول ارزهای دیجیتال اهمیت دارند؟

دو جنبه هنگام توصیف کیف پول‌های ارز دیجیتال مهم است: امنیت و انعطاف پذیری.

امنیت به این دلیل اهمیت دارد که قابلیت‌ محافظت از کیف پول را در برابر هکرها تامین می‌کند. به این  ترتیب، یک کیف پول نرم‌افزاری که دسترسی به کلیدهای خصوصی را در سرورهای آنلاین ذخیره می‌کند، می‌تواند به دلیل عدم اطمینان سرورها، مورد حمله هکری قرار بگیرند.

از سوی دیگر، انعطاف‌پذیری، عملکرد کلی کیف پول را تعیین می‌کند و به طور کلی گفت:

  • رقبا همیشه روی معرفی ابزارهای جدیدتر برای جذب مشتریان بیشتر کار می کنند و سایر محصولات را منسوخ می‌کنند.
  • کاربران تمایل دارند به دنبال محصولاتی باشند که همراه با بازار تکامل می یابند.
  • اگر بر امنیت یا هر جنبه دیگری تأثیر منفی نگذارد، طیف گسترده‌تری از ویژگی‌ها همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد.

تراست ولت چیست؟

 

 

تراست ولت یک کیف پول نرم‌افزاری آنلاین است که امکان ذخیره‌سازی دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کند، به این معنی که کاربران تماماً بر ارزهای دیجیتال خود کنترل دارند و می‌توانند با استفاده از این کیف پول ارزهای خود را مبادله و استیکینگ (سرمایه‌گذاری) کنند. این محصول به دلیل پوشش گسترده ارزهای دیجیتال و شبکه‌های بلاکچین به طور گسترده‌ای معروف است.

جدا از ذخیره ارزهای دیجیتال که برخی از آن‌ها را در تصویر بالا می‌بینید، تراست ولت امکان دسترسی به اکوسیستم ارزهای دیجیتال را برای شما فراهم می‌کند. محبوب‌ترین راه برای انجام این کار، پشتیبانی فعال از یک شبکه، از طریق سرمایه‌گذاری بر روی آن ارز دیجیتال است. سرمایه‌گذاری یک مکانیسم توافقی در فرایند اثبات سهام است که در آن سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را به اشتراک می‌گذارند و امکان سرویس‌های وام‌دهی را به کاربران ارائه می‌دهد.

در مجموع تراست ولت شش مزیت اصلی را به کاربران خود ارائه می‌دهد:

  • استفاده آسان و در دسترس
  • دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز از طریق مرورگر داخلی این کیف پول
  • مکانیسم‌های امنیتی بیشتر و بهتر از سایر کیف‌پول‌ها
  • امکان ذخیره NFT و سایر کلکسیون‌ها
  • ردیابی قیمت در برنامه و مشاهده نمودارها
  • مبادله ارزهای دیجیتال مستقیماً از طریق کیف پول

 

استیکینگ در تراست ولت چیست؟

استیک (Stake)، یک روش سرمایه‌گذاری و کسب سود است. شما می‌توانید به جای خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال آن‌ها را استیک کنید. همانطور که می‌دانید در شبکه‌های ارزهای دیجیتال تأیید تراکنش و امنیت شبکه با مشارکت اعضا و با استفاده از الگویتم اثبات سهام انجام می‌شود. در الگوریتم اثبات سهام، کاربران با استیکینگ ارز دیجیتال به افزایش امنیت شبکه کمک کرده و در ازای این کار پاداش دریافت می‌کنند. معمولاً این پاداش در قالب توکن همان شبکه یا توکن‌های وابسته به آن است. استیکینگ در بازار ارزهای دیجیتال به معنای نگهداری و ذخیرهٔ ارز در کیف پول‌ مخصوص آن شبکه یا سایر کیف پول‌ها می‌باشد. یکی از این کیف پول‌های معروف برای استیکینگ، تراست ولت نام دارد.

برای شروع استیکینگ باید حداقل مقداری از ارز دیجیتال مورد نظر را در کیف پول خود داشته باشید. توجه داشته باشید ارزی که انتخاب می‌کنید در دسته‌ی ارزهای دیجیتال آینده‌دار باشد و در کوتاه مدت افزایش یابد. فرآیند استیک کردن در تراست ولت بسیار شبیه به کسب سود از طریق سپرده‌گذاری در بانک‌ها است.

مقدار سود سالانه حاصل از استیکینگ ارزهای دیجیتال متفاوت است برای مثال سود حاصل ازسرمایه‌گذاری بایننس‌کوین ۲۰ درصد از مبلغ استیک‌شده می‌باشد.

آموزش استیکینگ در بایننس کوین

شما هر ارز دیجیتال را می‌توانید از طریق این پلتفرم استیک کنید. برای مثال ما در این مقاله استیکینگ بایننس‌کوین را به شما آموزش می‌دهیم.

ابتدا برنامه اندروید یا IOS تراست ولت را در تلفن همراه خود نصب کنید. سپس مقداری بایننس کوین در آن واریز کرده یا از طریق همین برنامه خریداری کنید. اگر ارز دیجیتال بایننس کوین را در کیف پول خود ندارید می‌توانید از طریق تراست ولت به راحتی اتریوم و تتر خود را به بایننس کوین تبدیل کنید. باید اشاره داشت که برای شروع سرمایه‌گذاری یا همان استیک کردن باید حداقل یک توکن BNB داشته باشید، در غیر این صورت استیکینگ امکان‌پذیر نیست. هنگامی که بایننس کوین استیک شود، توکن‌های استیک شده توسط اعتبارسنجی که انتخاب کردید، قفل می‌شود. ۷ روز پس از پایان دوره‌ٔ استیکینگ می‌توانید توکن و پاداش خود را دریافت و برداشت کنید.

منو استیکینگ بایننس کوین

روی More و سپس در منوی باز شده بر روی Stake بزنید. همچنین می‌توانید روی Stake Details و سپس Stake کلیک کنید.

 

 

پس از آن مقداری که تمایل به سرمایه‌گذاری دارید و اعتبارسنج مورد نظر خود را وارد کنید و بر NEXT کلیک کنید.

 

بعد از آن روی Send بزنید تا تراکنش تایید و استیکینگ آغاز شود.

 

Stake Details

در این صفحه جزئیات استیکینگ بایننس کوین یا هر ارزی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده خواهید کرد. البته باید توکن‌های خود را استیک کرده باشید تا این اطلاعات به شما نمایش داده شود.

Unstake

با استفاده از این گزینه می‌توانید دارایی خود را از حالت استیکینگ خارج کنید.

به یاد داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال خطرات مخصوص خود را دارد بنابراین باید در سرمایه‌گذاری خود دقت کنید و با منطق کارهایتان را جلو ببرید.

 

منبع:

academy.shrimpy.io

trustwallet

trustwallet

لینک مطلب:

کپی شد

مطالب پر بازدید

.