یک PINT به توكن شاخص جدید Polkadot افزوده مي شود: ثبت شش پروژه برتر

کد منبع برای Polkadot Index Network Token  (توكن شبكه شاخص پولكادوت) یا PINT  در حال ظهور منتشر شده است، و نیم دوجين پروژه دست به دست هم داده اند تا در يك شاخص قرار گیرند.

این پروژه نقشه راهی چهار مرحله اي را ترسیم کرده است که انتظار می رود طی سه ماه و با راه اندازی شبکه اصلی به انجام برسند.

طبق اعلامیه أي در 14 آوریل، شش پروژه برتر Polkadot  قبلاً “تعهدات نرم” را برای درج شدن در فهرست داده اند، از جمله شبکه Acala، Equilibrium، HydraDX ،  Litentry، Moonbeam و Plasm.

توكن PINT در تلاش است تا سرمایه گذاران را در معرض تعادل با اکوسیستم در حال ظهور Polkadot قرار دهد و نوسانات پروژه های منفرد را در برابر عملکرد وسیع تر این بخش جبران کند. PINT برای تجارت در مبادلات غیرمتمرکز در آینده در دسترس خواهد بود و می توان آنرا مستقیماً با استفاده از DOT توليد کرد.

توسعه دهندگان PINT امیدوارند که اين شاخص به عنوان “دارایی ذخیره خزانه” در سراسر اکوسیستم Polkadot پذيرفته شود، و راهي جايگزين را برای نگه داشتن انحصاري توكن های بومی به عنوان ذخیره خزانه بدون پیچیدگی های مرتبط با مدیریت خزانه داری فعال، ارائه می دهد.

یک شورا وظیفه کنترل شاخص توکن را دارد و یک “کمیته موسسان” به همراه نمایندگان هر پروژه موجود در این شاخص تشکیل شده است. شش شاخص اميدوار كننده متعهد شده اند كه به آن بپیوندند.

شورای PINT در کلیه جنبه های این شاخص مديريت خواهد کرد و بر خزانه داری بومی که بخشی از آن با جمع آوری هزینه از دارایی های سهام موجود در این فهرست تأمین می شود، نظارت خواهد كرد. با این حال کمیته مؤسسان اختیارات وتو را در مورد تصمیمات شورا خواهد داشت.

این شاخص یک تلاش مشترک بین ارائه دهنده خدمات سهام، يعني Stateless Money و تیم توسعه بلاکچین به نام ChainSafe است. Stateless Money پروژه را هماهنگ خواهد کرد، در حالی که ChainSafe به عنوان شریک اصلی توسعه آن فعالیت خواهد کرد. Cross-chain DeFi Dao و StakerDao نیز با استفاده از وجوه خزانه داری به ایجاد PINT رأی مثبت داند و سهمی از پاداش های تولید شده توسط این شاخص را دریافت خواهند کرد.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.