یکی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال: استفاده از انرژی های تجدیدپذیر می تواند به ماینرهای بیت کوین کمک کند

انرژی مصرف شده طی فرایند mining یا استخراج (روندی که باعث بقای بلاکچین بیت کوین می شود) در هفته های اخیر به طور فزاینده ای مورد بحث بوده است.

روز جمعه، CNBC مصاحبه ای با مدیر عامل شرکت SUKU یعنی یوناتان لاپچیک را منتشر کرد، که طی آن وی به توضیح استخراج بیت کوین و ارتباط آن با انرژی های تجدیدپذیر پرداخت. مصاحبه کننده یادآور شد که لاپچیک قبلاً ادعا کرده است که 75٪ استخراج بیت کوین می تواند از طریق انرژی های تجدید پذیر حاصل شود.

لاپچیک به CNBC گفت: “ما فکر می کنیم که 75٪ یک رقم واقعی است و ماینرها واقعاً انگیزه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را دارند.”

وی همچنین به سازنده خودروهای الکتریکی تسلا یعنی ایلان ماسک که اخیراً اعلام کرده است به دلیل مسائل زیست محیطی دیگر بیت کوین را برای فروش خودروهایش قبول نمی کند اشاره کرد و افزود: “جای تعجب است که ایلان قبل از ورود به این فضا و قبل از پذیرش بیت کوین به عنوان مکانیزم پرداخت برای تسلا، چنین مساله ای را در نظر نگرفته بود.”

البته این اقدام ایلان ماسک ظاهراً یک حرکت موقتی است تا زمانی که استخراج بیت کوین به سطح رضایت بخشی در استفاده از انرژی برسد.

مدیر عامل شرکت سوکو توضیح می دهد که استخراج بیت کوین از طریق انرژی های تجدید پذیر تا به الان جلوه مهمی پیدا کرده است وی همچنین در مورد مقدار 75٪ گفت: ” ما بارها و بارها ثابت کرده ایم که این مقدار در مقیاس واقعی برای ماینرهای شبکه بیت کوین امکان پذیر است.”

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.