یکی از اساتید برجسته حقوق می‌گوید مقررات سخت گیرانه به نفع صنعت ارزهای دیجیتال است

رئیس دپارتمان حقوق بانکی بین‌الملل دانشگاه ادینبرا، پرفسور امیلیوس آوگولیس، می‌گوید مقررات سخت‌گیرانه‌تر برای صنایع ارزهای دیجیتال در بلند مدت به نفع این حوزه خواهد بود. او در مورد احتمال استفاده گسترده از ارزهای دیجیتال در سراسر جهان خوش‌بین است.

پروفسور آوگولیس که یک محقق ارشد در شرکت فناوری ارز دیجیتال به نام IOHK نیز هست، به گفته دانشگاه ادینبرا، وی  در واقع “یک متخصص برجسته بین المللی در زمینه اصلاحات مالی، سیاست گذاری و مقررات شرکت‌های فین‌تک، نظریه‌ها و مقررات بانکی، قانون‌گذاری بازار سرمایه و حاکمیت اقتصادی جهانی است.”

آوگولیس خاطر نشان کرد تلاش دولت‌ها برای تنظیم مقررات بر اعتبار این حوزه می‌افزاید و سوءاستفاده مجرمان از ارزهای دیجیتال را سخت‌تر می‌کند.

او ادامه داد که قانون‌گذاری در کوتاه مدت شاید بد به نظر برسد زیرا باعث افت قیمت‌ها می‌شود ولی در بلند مدت فعالیت‌های مجرمانه را از بین می‌برد و مقبولیت ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت جایگزین بین کاربران را بیشتر می‌کند.

این حقوق‌دان برجسته همچنین گفت که او در مورد چشم انداز ارزهای دیجیتال خوش بین است، زیرا معتقد است که به دلیل حفظ حریم خصوصی، ایمن و بین المللی بودن می‌توانند به طور گسترده ای در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرند.

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.