یو‌اس‌تی ترا با پیشی گرفتن از بایننس یو‌اس‌دی به سومین استیبل کوین بزرگ بازار تبدیل شد

استیبل کوین بلاکچین ترا (Terra) به‌نام یواس‌تی (UST) توانسته استیبل کوین بایننس (BUSD) را پشت سر گذاشته و به سومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شود.

طبق داده‌های وب‌سایت کوین‌گکو (Coingecko)، ارزش کل بازار UST در 30 روز گذشته 15 درصد افزایش یافته و اکنون به 17.5 میلیارد دلار رسیده است. این رقم با اختلاف اندکی نسبت به ارزش بازار 17.46 میلیارد دلاری BUSD یواس‌تی را به سومین استیبل کوین بزرگ بازار کریپتو تبدیل می‌کند. البته در جایگاه‌های اول و دوم استیبل کوین‌های برتر با فاصله بسیاری قرار گرفته‌اند به‌طوری که تتر با ارزش کل بازار 82.8 میلیارد دلار در رتبهٔ نخست و یواس‌دی‌کوین با 50 میلیارد دلار در جایگاه بعدی قرار گرفته‌ است.علاوه بر این، داده‌های کوین‌گکو نمایانگر رشد قابل توجه یواس‌تی طی 5 ماه گذشته از اواسط نوامبر هستند و بیان می‌کنند که ارزش بازار از آن زمان تا کنون 525 درصد افزایش یافته است.

گفتنی است که شرکت ترا با وعده‌ای که بنیان‌گذار آن برای رساندن ذخایر بیت کوین این شرکت به 10 میلیارد دلار برای حمایت از ذخایر UST خود داده است، به سر فصل خبرای فضای کریپتو تبدیل شده است.

 

منبع  cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.