گلدمن ساکس اتریوم را به میز معاملات ارزهای دیجیتال خود اضافه می‌کند

پس از انتقاد از ارزهای دیجیتال، بانک سرمایه‌گذاری وال استریت در اوایل سال جاری بیت‌کوین را رسماً پذیرفت. اکنون به دنبال راه‌اندازی معاملات آتی و مشتقات اتریوم است.

بانک سرمایه‌گذاری ایالات متحده، گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، در حال برنامه‌ریزی برای ارائه قراردادهای معاملات آتی و مشتقات اتریوم است و قصد دارد تا در ماه‌های آتی اتریوم را هم به میز معاملات ارزهای دیجیتال خود اضافه کند.

 این امر که می‌تواند به پذیرش دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار از سوی این غول بانکی تعبیر شود، نشانه‌ای از عقب‌نشینی این بانک، از مواضع گذشتۀ خود درباره دارایی‌های دیجیتال است.

متیو مک درموت، مدیر اجرایی بخش دارایی‌های دیجیتال این بانک، روز دوشنبه تأیید کرد که گلدمن ساکس به دنبال راه‌اندازی معاملات آتی و مشتقات اتریوم است.

مک درموت در مصاحبه ای با اخبار بلومبرگ گفت تقاضای برای ارزهای دیجیتال، با وجود بی ثباتی بازار به رشد خود ادامه می‌دهد.

مک درموت، هفتۀ گذشته به یک نظرسنجی از 850 مؤسسه مراجعه کرد که در آن تقریبا 10٪ از پاسخ‌دهندگان گفتند که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت دارند و 20٪ نیز علاقه‌مند به ورود به بازار هستند.

طبق گزارشات، ورود به محصولات اتریوم تقریباً در سال جاری تقریباً 1 میلیارد دلار بوده است که ارزش کل دارایی‌های آن تقریباً 11.1 میلیارد دلار است.

این بانک اخیراً، سرمایه‌گذاری 15 میلیون دلاری برای کوین متریکس (Coin Metrics)، یک پلتفرم پیشرو در زمینۀ ارزهای دیجیتال آغاز کرده است. مک درموت گفتَ که گلدمن “در حال بررسی تعدادی از شرکتهای مختلف است که متناسب با جهت استراتژیک ما باشد.”

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.