کفش ورزشی بیت‌اسنیکس قابلیت استخراج بیت کوین و نمایش قیمت آن را دارد

به تازگی یک شرکت کریپتویی سوئدی به نام بیت‌ریفل (Bitrefill) با همکاری اسپنسر دینویدی، یکی از مدافعان تیم بسکتبال دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks)، به‌طور مشترک دست به ساخت کفش ورزشی بیت کوینی جدیدی به نام بیت‌اسنیکس (Bitsneaks) زده‌اند.

طبق اعلام این شرکت، بیت‌اسنیکس در یک جعبه کفش معمولی فروخته می‌شود اما تفاوتی اساسی آن در تجهیزاتی است که درون آن کار گذاشته شده که شامل یک نود کامل ماینینگ برای استخراج بیت کوین، ال‌ای‌دی جانبی نمایش‌دهندهٔ قیمت لحظه‌ای این ارز دیجیتال و قابلیت اتصال به اینترنت می‌شوند. البته بیت‌ریفل می‌گوید که سرعت ماینینگ بیت کوین این کفش‌های ورزشی بسیار پایین است و انرژی مورد نیاز این کار با تحرک صاحب این کفش‌ها تأمین می‌شود. اسپنسر دینویدی نیز با اشاره به اینکه بیت‌اسنیکس پیشرفته‌ترین کفش حال حاضر جهان است از این همکاری ابراز خرسندی کرده است.

یکی از نکات جالب این کفش ورزشی این است که با رسیدن قیمت بیت کوین به یک میلیون دلار، به روشن‌ترین و جذاب‌ترین حالت خود در می‌آید و رقص نور تولید می‌کند که این نشان‌دهندهٔ خوش‌بینی شرکت بیت‌ریفل برای رسیدن قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال به این قیمت در آینده‌ای نزدیک است.

 

منبع  beincrypto.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.