کشف کاربرد جدید دوج‌کوین توسط ایلان ماسک

میلیاردر بزرگ ایلان ماسک به ایده ایجاد یک استخر آب‌گرم (جکوزی) با استفاده از گرمای تولید شده از ماینینگ دوج‌کوین علاقه‌مند شده است.

 

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، ایده مضحک ایجاد یک استخر آب‌گرم را که با گرمای تولید شده توسط استخراج Dogecoin متکی است، ارائه داده است.

این طرح احمقانه توسط یک کاربر توییتر به نام Blockfolio پیشنهاد شده است. با توجه به اینکه ماسک پس از پرداخت DOGE برای یک مأموریت ماهواره‌ای، در حال گسترش توسعه دوج‌کوین است، تصور اینکه این پروژه می تواند در آینده نزدیک عملی شود، خیلی دور از ذهن نیست.

این ارز دیجیتال از الگوریتم اجماع اثبات کار استفاده می‌کند، به این معنی که برای استخراج کوین‌های جدید به نیروی محاسباتی نیاز دارد.

بر اساس اطلاعات ByteTree، اگرچه این سکه ممکن است شوخی باشد، اما ماینر‌های آن درآمد جدی کسب کرده‌اند، و درآمد آنها در سال 2021 بیش از 4500 درصد افزایش یافته است.

درست مثل اتومبیل های برقی و تله پاتی، ایده بازیافت گرما از ماینر‌ها نیز چیز جدیدی نیست. در اوایل سال 2018 یک کارآفرین اهل چک به نام Kamil Brejcha با جایگزینی هیتر‌های سنتی با ریگ‌های ماینینگ خود برای پرورش گوجه فرنگی در گلخانه خود، در صدر خبرها قرار گرفت.

علاوه بر این چندین شرکت ماینینگ ارزهای دیجیتال، تجهیزاتی را ارائه می دهند که می توانند به سیستم‌های گرمایشی مشاغل و خانه های شخصی متصل شوند و انرژی آن‌ها را تامین کنند.

 

منبع u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.