کریپتو داتکام وعده به صفر رساندن انتشار آلاینده‌ها را تا 18 ماه آینده داده است

پلت‌فرم ارائه خدمات کریپتوئی یعنی کریپتو داتکام (Crypto.com) در وبسایت خود اعلام کرد که می‌خواهد مقدار آلایندگی کربنی خود را طی هجده ماه آینده به زیر صفر برساند.

 

در مطلبی که این شرکت در توییتر منتشر کرده آمده است که: “کریپتو داتکام متعهد می‌شود که طی 18 ماه آینده مقدار آلایندگی خود را به صفر برساند و کاربران بلاکچین‌های Crypto.com و Crypto.org  مطمئن باشند که ما در حال ساختن آینده ای پایدارتر با یکدیگر هستیم.”

این شرکت که در سال 2016 در هنگ کنگ تاسیس شده است، بیش از 3 میلیون کاربر دارد و رئیس آن کریس مارسزالک است. این شرکت خدمات کیف پول، تجارت، سرمایه گذاری و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را به کاربران ارائه می دهد و طی یک سال گذشته به سرعت گسترش یافته است.

با رشد هر شرکتی نگرانی در مورد میزان خسارت آن در این کره خاکی افزایش می‌یابد. رشد به معنای بیشتر شدن منابع، تیم ها و فرآیندهایی است که همگی به طور غیر مستقیم و مستقیم به افزایش “ردپای کربن” یا گازهای گلخانه ای (از جمله دی اکسید کربن و متان) که در اثر اعمال انسان ایجاد می شوند کمک می‌کنند.

این موارد در چند وقت اخیر به یک نگرانی بزرگ زیست محیطی تبدیل شده است، موضوعی که Crypto.com مشتاقانه به دنبال حل و فصل آن برآمده است.

کریپتو داتکام قصد دارد تا این امر را در طی سه فاز عملی کند: فاز اول، با ارزیابی مقدار کل کربن تولید شده از طریق فعالیت های تجاری، سپرده گذاری‌ها و برداشت‌ها؛ فاز دوم، شناسایی موثرترین راه برای جبران کربن تولید شده؛ و سوم، شناسایی و جبران اثر کربن تولید شده از طریق تمام فعالیت های تجاری Crypto.com (مانند بازاریابی ، مسافرت ، خدمات محل کار و غیره).

علاوه بر این مارسزالک، مدیرعامل این پلتفرم گفت این نقطه شروع تلاش‌های کریپتو داتکام برای مقابله با آسیب‌های زیست محیطی است. وی افزود کریپتو داتکام دستیابی به ارزهای دیجیتال پاک را به این حوزه ارائه خواهد داد.

منبع

cryptoslate

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.