چیلیز با توکن‌های هواداری فرمول یک وارد پیست می‌شود

پلتفرم بلاکچینی اهدای توکن‌های هواداری به نام چیلیز، با آغاز همکاری خود با دو تیم محبوب اروپایی موفق به کسب یک پیروزی دیگر شد.

روز جمعه در یک بیانیه مطبوعاتی سایت Socios.com که یک اپلیکیشن فن توکن ساخته شده بر روی بلاکچین Chiliz است اعلام کرد که تیم‌های استون مارتین و آلفا رومئو ریسینگ، اخیراً توکن‌های هواداری خود را بر روی این پلتفرم راه‌اندازی کرده‌اند.

از این توکن‌های هوادارای، برای توزیع کالاها و ایجاد کمپین‌های بازاریابی استفاده خواهد شد و در موارد خاص به هواداران اجازه می دهد برای مثال در مورد لباس تیم رأی دهند.

تیم های فرمول 1 تنها موفقیت‌ Chiliz در این هفته نبودند، بلکه این شرکت همجنین به مسابقات NASCAR’s Roush Fenway  ملحق شده است. این تیم ها از جمله اولین تیم های اتومبیلرانی هستند که فناوری بلاکچین را امتحان می کنند و در واقع بخشی از معدود تیم‌های ورزشی و سازمان‌هایی هستند که برای ارتباط بهتر با طرفداران خود از این فناوری استفاده می کنند.

در همین حین بلاکچین‌ها و پلت فرم‌های دیگری نیز برای انعقاد قرارداد با تیم‌های ورزشی درگیر هستند، از جمله همکاری WAX با شرکت بازرگانی کارت‌های بیس بال به نام TOPPs که بخشی از نبرد مداوم بین پلت فرم‌های ارائه دهنده NFT می‌باشد.

منبع: cointelegraph

 

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.