چرا ماه آوریل بهترین ماه برای قیمت بیت کوین است.(بخش اول)

دلار آمریكا بار دیگر شروع به تضعیف می كند زیرا فروشندگان در حال هل دادن شاخص دلار آمریكا (DXY) به سمت پایین هستند ، كه این امر می تواند شتاب حرکت صعودی بیت کوین (BTC) را در کوتاه مدت تقویت کند.

دارایی های جایگزین مانند بیت کوین و طلا در برابر دلار قیمت گذاری می شوند. از این رو ، هنگامی که DXY شروع به افت می کند ، اغلب باعث افزایش BTC در برابر دلار می شود.

BTC / USD (نارنجی) در مقابل DXY (سبز). منبع: Tradingview

سهم دلار در ذخایر جهانی به سرعت در حال کاهش است

به گفته هولگر زشاپیتز ، تحلیلگر بازار در ولت ، سهم دلار آمریکا از ذخایر جهانی به سرعت در حال کاهش است زیرا کشورهایی مانند روسیه استراتژی دلارزدایی را دنبال می کنند و طلا را انتخاب می کنند.

وقتی همه گیری ویروس کرونا در سه ماهه اول سال 2020 اعلام شد ، با فرار سرمایه گذاران به سوی پول نقد ، تقاضا برای دلار افزایش یافت زیرا دلار ارز ذخیره جهانی است.

با این وجود ، به دلیل عوامل مختلف از جمله انتخابات ریاست جمهوری و چشم انداز منفی COVID در کل سال گذشته ، دلار تلاش کرد تا از ارزهای دیگر مانند ین ژاپن و فرانک سوئیس پیشی بگیرد.

زشاپیتز گفت:

“اوه! دلار در حال سقوط است. در حالی که سهم دلار از ذخایر جهانی در ابتدا با شیوع همه گیری کرونا افزایش یافت ، اما از آن زمان تاکنون کاهش یافته است و اکنون فقط 59٪ است – کاهش 1.5 pp QoQ و کمترین میزان از سال 1995. بخشی از کاهش به دلیل استهلاک ، و بخشی دیگر به دلیل فروش فعال USD بوده است. “

اگر روند نزولی دلار آمریکا ادامه یابد ، احتمالی قوی برای روند صعودی بیت کوین در آوریل وجود دارد.

از نظر تاریخی ، آوریل در طول ده سال گذشته یک ماه قوی برای بیت کوین بوده و از سال 2016 به مدت پنج سال متوالی سودهای مثبتی را ثبت کرده است.

آوریل ماه خوبی برای # بیت کوین است.

– بایگانی بیت کوین (BTC_Archive)  29 مارس 2021

علاوه بر این ، دنی اسکات ، مدیر عامل صرافی بیت کوین به نام CoinCorner ، گفت که “قانون میانگین” بیت کوین را در ماه آوریل به قیمت 83000 دلار می رساند. ( قانون میانگین اعتقاد رایجی است که می گوید یک نتیجه یا رویداد خاص ، در طی دوره های زمانی خاص ، با فرکانسی شبیه به احتمال آن رخ می دهد) او نوشت:

“قانون میانگین به # بیت کوین قیمت هدف 83000 دلاری برای ماه آوریل می دهد. میانگین بیش از 10 سال گذشته در آوریل + 51٪ بوده است.”

منبع:Cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.