چرا ماه آوریل بهترین ماه برای قیمت بیت کوین است.(بخش دوم)

به نظر می رسد ماینرها در حال جمع آوری بیت کوین هستند

در صدر فاکتورهای کلان مطلوب بیت کوین ، Lex Moskoviski ، مدیر ارشد فناوری اطلاعات در Moskoviski Capital ، به این نکته اشاره کرد که ماینر ها اخیراً شروع به افزایش ذخیره منابع BTC خود کرده اند.

تنها در یک روز ، ماینرها 4380 بیت کوین ذخیره کرده اند که این معامله گر کمی و سرمایه گذار یعنی Lex Moskoviski آن را روند رو به رشد توصیف کرد. او گفت:

“ماینرها واقعاً شروع به افزایش دارایی های بیت کوین خود کرده اند. به طور کلی 4،494 بیت کوین امروز ذخیره شده است. 4،380 مورد دیگر بیت کوین که دیروز توسط ماینرها پس انداز شده اند. به نظر می رسد روند کاملاً خوبی باشد.”

تغییر موقعیت محض ماینرهای BTC. منبع: Glassnode

هنگامی که ماینرها دارایی های خود را می فروشند ، بیت کوین معمولاً یک عقب نشینی را مشاهده می کند زیرا این امر می تواند باعث ایجاد سفارشات با اهرم شدید در بازارهای آتی شود تا شاهد انحلال های ناگهانی باشد.

اگر ماینرها بیت کوین را احتکار کرده و BTC را با انتظاراتی که این ارز رمزنگاری شده افزایش قیمت پیدا خواهد کرد، جمع کنند ، این کار احتمال تنزل قیمت شدید در آینده قابل پیش بینی را کاهش می دهد.

در کوتاه مدت ، این که بیت کوین بالاتر از منطقه پشتیبانی 58000 دلار باقی بماند ، نکته ای کلیدی است. اگر به تثبیت خود در بالای این سطح ادامه دهد ، احتمال اینکه افزایش ناگهانی به بالای سطح مقاومت 60،000 دلاری داشته باشد ، بسیار زیاد می شود.

منبع:Cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.