چانگ پنگ ژائو همزمان با فشارهای نظارتی به دنبال جانشینی برای خود است

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بایننس از تلاش برای یافتن جایگزین خود به عنوان مدیرعامل جدید صرافی خبر داد.

ژائو در یک سخنرانی مجازی گفت: “من در حال حاضر به دنبال یافتن فردی با تجربه در این زمینه که سابقه نظارتی و قانونی خوبی داشته باشد هستم تا شاید جایگزین من به عنوان مدیرعامل بایننس شود.”

او در ادامه افزود: “من یک کارآفرین بخش فناوری هستم و چهار سال شرکت را اداره کردم که خیلی خوب است. حالا زمان تغییر است و فکر نمی‌کنم که من بهترین شخص برای هدایت این پروسه باشم. معتقدم که شخصی با پیش‌زمینه و سابقه نظارتی قوی گزینه بسیار بهتری است.”

علاوه بر این، بایننس تا کنون تلاش‌های زیادی برای تطابق با نهادهای نظارتی مالی از جمله استخدام چند مدیر عالی رتبه در ماه‌های اخیر انجام داده است. برای مثال ژائو، رگولاتور مالی سابق ایالات متحده برایان بروکس را به عنوان مدیر عامل جدید شعبهٔ ایالات متحده بایننس معرفی کرد، اقدامی که به عنوان تلاشی برای بهبود روابط با قانونگذاران تلقی می‌شود. در اوایل این ماه نیز جوناتان فارنل از شرکت eToro را به عنوان مدیر جدید تطابق با مقررات بایننس استخدام کرد.

در ماه‌های اخیر، بایننس همچنین با قوانین نظارتی در ایتالیا ، ژاپن، انگلستان و جزایر کی‌من دست به گریبان بوده است. همچنین توسط بانک ها، ارائه دهنده‌های خدمات پرداخت و حتی صرافی‌های رقیب مانند FTX که سهام بایننس در صرافی خود را به عنوان یک اقدام آشکار برای فاصله گرفتن از این صرافی خریداری کرده است، به بایننس ضربه وارد شده است.

 

منبع  decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.