پلت‌فرم بیمه InsurAce در شبکه اتریوم و بایننس‌چین راه‌اندازی می‌شود

یک پلت‌فرم بیمه برای فضای دیفای به نام انشور ایس (InsurAce) هم اکنون در هر دو شبکه اتریوم و بایننس اسمارت‌چین در دسترس عموم قرار گرفته است.

انشور ایس، یک پروتکل بیمه غیرمتمرکز پیشرو است که به دنبال ارائه خدمات بیمه به کاربران دیفای است و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا صندوق‌های سرمایه گذاری خود را در برابر خطرات مختلف ایمن کنند.

بیمهٔ دیفای یا بیمهٔ غیرمتمرکز، فرآیندی است که در آن سیستم عامل از خسارات احتمالی کاربران خود به دلیل هک شدن، اشکالات قراردادهای هوشمند یا سایر اقدامات کلاهبردارانهٔ دیجیتالی جلوگیری می‌کند. این بیمه همچنین بازگرداندن فوری توکن‌های فرد و خسارات احتمالی را تضمین می‌کند.

گفته می‌شود که انشور ایس اولین پلت‌فرم بیمه در این صنعت است که محافظت از پس‌اندازهای بلاکچینی را ارائه می‌دهد و در عین حال پرداخت حق بیمهٔ کمی برای کاربران در نظر گرفته است.

گفته می‌شود که کاربران از طریق این پلتفرم قادر به کسب توکن BEP-20 INSUR از طریق استخراج هستند؛ همچنین از طریق اپلیکیشن انشور ایس دارایی های خود را با توکن‌های بایننس اسمارت چین (BSC) بیمه خواهند کرد و همچنین توکن‌های ERC-20 INSUR را با BEP-20 INSUR می‌توانند مبادله کنند.

گفتنی است که هم‌اکنون توکن بومی این پلت‌فرم یعنی INSUR ارزش بازاری به میزان 20 میلیون دلار دارد و در صرافی‌های مختلفی مانند پنکیک سواپ مبادله می‌شود.

 

منبع   u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.