پاسخ مدیرعامل کوین‌بیس به جکسون پالمر: ارزهای دیجیتال آزادی بیشتری را فراهم می‌کنند

برایان آرمسترانگ، بنیانگذار و مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس در نزدک، در توییتر خود به حمله اخیر جکسون پالمر، خالق دوج‌کوین پاسخ داد.

روز پنجشنبه، آرمسترانگ در توییتر خود به برخی از بزرگترین مزایای ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین اشاره کرد و تأکید کرد که ارزهای دیجیتال برای افرادی که خواستار آزادی بیشتر هستند به عنوان یک گزینه محسوب می‌شود.

مدیر عامل شرکت تأکید کرد که موضع فرد در دنیای ارزهای دیجیتال، بستگی به دیدگاه دارد و توضیح می‌دهد افرادی که می خواهند کنترل بیشتری از طریق رگولاتورهای مالی داشته باشند، می‌توانند از سیستم فیات سنتی لذت ببرند. آرمسترانگ خاطرنشان كرد: ارزهای دیجیتال، برای افرادی كه معتقدند راه حل‌های دولت اغلب ناكارآمد، هستند  مانند “تنفس هوای تازه” است.

بر خلاف برخی از ابزارهای سرمایه گذاری سنتی‌، ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت‌کوین نیازی به تأیید سرمایه‌گذاران توسط هیچ مرجع مالی در ابتدای کار نداشتند، بنابراین فرصتی جذاب برای سرمایه گذاران خرده فروشی محسوب می‌شود.

به همین ترتیب، آرمسترانگ نتیجه گرفت که رمزنگاری “تحرک ثروت و برابری فرصت‌های بیشتر را برای همه ایجاد می کند” و تأکید کرد که همه می‌توانند سیستمی را انتخاب کنند که برای آنها بهتر کار کند.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت: “بیت کوین افراد بسیاری را ثروتمند کرده است، چون یک اوراق بهادار نبود و مردم عادی توانستند از همان اوایل در آن سرمایه‌گذاری کنند.”

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.