پاریس هیلتون بعنوان مشاور به پروژه NFT مبتنی به اتریوم پیوست

پاریس هیلتون، سلبریتی آمریکایی، به عنوان سرمایه‌گذار و مشاور به پروژه اوریجین ملحق شده است.

نوۀ مؤسس هتل‌های هیلتون، که دارایی خالص خود را از طریق مشاغل خرده فروشی متعدد ایجاد کرده است، به عنوان یک سرمایه‌گذار و مشاور به اوریجین (Origin)، پیوسته است.

اوریجین، یک بستر تجارت الکترونیکی مبتنی بر اتریوم است که، هدف خود را ارائه توکن‌های غیرمثلی و دیفای به قشرهای مختلف جامعه عنوان کرده است.

 دیفای (Defi)، مخفف “امور مالی غیرمتمرکز”، به طیف وسیعی از محصولات و ابزارهای مالی اشاره دارد که بانکداران و سایر مشاغل مالی را از بین می برد. در عوض، پروتکل های دیفای، از فناوری بلاک‌چین استفاده می‌کنند تا معاملات نظیر به نظیر را تسهیل کند.

 NFTها، یا توکن‌های غیرمثلی، توکن‌هایی هستند که نشانگر مالکیت دارایی‌های خاص دیجیتال هستند.

توکن حاکمیتی اوریجین در بایننس، کوین بیس و برخی صرافی‌های دیگر لیست شده است. ارزش هر واحد آن هم‌اینک ۸۲ سنت است و ارزش بازار ۱۷۵ میلیون دلاری دارد. گفتنی است هیلتون در زمینه فروش توکن‌های غیرمثلی تجربه دارد.

در ماه آگوست گذشته، هیلتون پس از فروش آثار هنری NFT که در Cryptograph خلق کرد، 40 اتریوم به ارزش 100 هزار دلار برای خیریه جمع کرد.

پل ورادیتاکیف (Veradittakif)، که یکی دیگر از سرمایه‌گذاران اوریجین است، گفت: “من فکر می کنم پاریس هیلتون یک مشاور قوی برای تیم اوریجین خواهد بود و در آینده کارآفرینی را به ارمغان می آورد و همچنین می‌تواند افراد بیشتری را تحت تأثیر قرار دهد تا به اوریجین بپیوندند.

 

منبع: decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.