ویتالیک بوترین، Ethereum 100 به مؤسسه امداد COVID-19 هند اهدا می کند

بعد از اینکه بنیانگذار Polygon (به طور رسمی Matic)، یک موسسه خیریه برای کمک به هند در میان موج دوم ویروس کرونا در این کشور ایجاد کرد، Vitalik Buterin،(خالق اتریوم)، 100 اتریوم (ETH) به ارزش 220.000 دلار و 100 MKR به ارزش 400.000 دلار، به این مؤسسه کمک کرد. بوترین، در صندوق کمک “Crypto-COVID” که در پلتفرم ارزهای دیجیتال Gnosis Safe تأسیس شده بود، مشارکت کرد.

Nailwal یک فراخوان برای کمک به وضعیت COVID-19 در هند منتشر کرد سپس بنیانگذار Polygon در توئیتر خود نوشت:

“دیگر نمی توانم این اوضاع را تحمل کنم؛ و می‌خواهم یک مؤسسه امداد و نجات جهانی راه‌اندازی کنم و هر‌کس می‌خواهد کمک کند، من مسئولیت کامل شفافیت، استفاده از بودجه و رعایت مقررات را بر عهده خواهم گرفت … ”

سپس Nailwal یک فرم Google برای اهدا کنندگان احتمالی ایجاد کرد و از بزرگترین صرافی ها و مؤسسات ارزهای دیجیتال هند مانند WazirX ، CoinDCX و Bitbns درخواست کمک کرد.

” بالاترین CA هند در CryptoVacpad موافقت کرده است که بخش نظارتی و حسابرسی این کمپین را رهبری کند. حمایت از همه جا سرازیر می شود. بنیانگذاران Crypto هند شخصاً کمک می کنند.”

Nailwal در توئیت خود نوشت.

انتظار می رود که موج دوم COVID-19 در هند در هفته سوم ماه مه به اوج خود برسد. دولت هند اخیراً کلیه حقوق گمرکی را از مواد اولیه ضروری، به ویژه موارد مربوط به ذخیره و استفاده از اکسیژن، حذف کرد.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.