هواپیمایی امارات به دنیای متاورس پرواز می‌کند

آخرین نام بزرگی که به فضای NFT‌ها و متاورس وارد شده است، خطوط هوایی خاورمیانه‌ای یعنی شرکت هواپیمایی امارات (Emirates) است که با سرمایه‌گذاری قابل توجه در این بخش آغاز می‌شود.

هواپیمایی امارات در اطلاعیه‌ای در 14 آوریل اعلام کرده که توکن‌های غیر مثلی و تجربه‌های هیجان‌انگیزی را در متاورس برای مشتریان و کارمندان خود راه‌اندازی می‌کند. شیخ احمد آل مکتوم، مدیرعامل و مدیر اجرایی امارات در این خصوص گفت که این کشور در اقتصاد دیجیتال پیشرو است و افزود: “دبی و امارات راه را در اقتصاد دیجیتال باز می‌کنند و چشم‌انداز روشنی در این زمینه دارند که توسط سیاست‌های عملی و چارچوب‌های نظارتی در زمینه‌هایی مانند دارایی‌های مجازی، هوش مصنوعی و حفاظت از داده‌ها پشتیبانی می‌شود.” همچنین به گفتهٔ شیخ احمد، این شرکت به‌منظور تقویت پروژه های متمرکز بر آینده خطوط هوایی از جمله پروژه‌های مربوط به متاورس، NFT و وب 3 به دنبال جذب استعدادهای جهانی است.

باید اشاره داشت که هواپیمایی امارات بیش از پنج سال پیش از فناوری واقعیت مجازی (VR) در وب‌سایت و اپلیکیشن خود استفاده کرد تا به مسافران یک نمای سه بعدی همه جانبه از فضای داخلی هواپیما و تجربیات داخل هواپیما ارائه دهد.

 

منبع  cryptopotato.com

لینک مطلب:

کپی شد

مطالب پر بازدید

.