همکاری کوین‌بیس کارت با گوگل ‌پی و اپل‌ پی

کوین‌بیس کارت را اکنون می توان با اپل پی (Apple Pay) و گوگل پی (Google Pay) استفاده کرد و به دارندگان کوین‌بیس کارت این امکان را می دهد تا با استفاده از ارزهای دیجیتال هزینه کالاها و خدمات مورد نظر خود را پرداخت کنند. مشتریان همچنین می توانند با استفاده از این کارت به میزان 4 درصد تخفیف بگیرند.

 

صرافی کوین‌بیس روز سه شنبه اعلام کرد که کاربران کوین‌بیس کارت “اکنون می توانند از این ویژگی استفاده کنند تا به‌کار گیری روزمره ارز‌های دیجیتال بیش از پیش آسان شود.”

میلیون ها نفر در سراسر جهان از اپل پی یا گوگل پی برای خریدهای روزمره، از تحویل مواد غذایی گرفته تا لوازم حیوانات خانگی و کالاهای دفتری استفاده می کنند. اکنون، هنگامی که از کارت کوین‌بیس خود با اپل پی یا گوگل پی استفاده می کنید، می توانید در این خرید حداکثر 4٪ تخفیف دریافت کنید.

کوین بیس توضیح داده است که این ویژگی جدید تمامی ارزهای دیجیتال را به طور آنی به دلار آمریکا تبدیل و به کوین بیس کارت منتقل می‌کند تا کاربر از آن برای خریدهای خود و همچنین برداشت پول از دستگاه عابر بانک استفاده کند.

کوین‌بیس کارت یک نوع ویزا کارت است و هزینه ای برای درخواست آن وجود ندارد. مشتریان می توانند بلافاصله پس از تأیید ، از کارت استفاده کنند.

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.