هدیه کریسمس بیت کوین به شما؛ قیمت واحد بالاتر از همیشه به ارزش 24.5 هزار دلار

بیت کوین (BTC) در 25 دسامبر بار دیگر 24000 دلار را شکسته است و با یک حرکت صعودی برای کریسمس بازگشته است، که برای سهامداران یک مورد استثنایی است.

نمودار شمعی یک ساعته بیت کوین/دلار

منبع: Tradingview

قیمت بیت کوین با حدود 200 دلار بالاتر از همیشه تا به الان

اطلاعات حاصل از بازارهای Cointelegraph ، Coin360 و TradingView نشان می دهد که نسبت بیت کوین به دلار به طور مکرر مقاومت 24000 دلاری را در روز کریسمس تجربه می کند.

بیت کوین که در زمان انتشار به بالاترین میزان قیمت 24500 دلاری در بیت استمپ رسیده است ، از پیش بینی های نزولی خودداری کرد و از کاهش قیمت هایی که در نتیجه اقدامات قانونی علیه Ripple حاصل شد ، شانه خالی کرد.

در زمان فشار ، با افزایش نوسانات  بزرگترین ارز رمزنگاری شده در حدود 23900 دلار می چرخید ، و سقف قیمت 24217 دلار را در معرض عموم قرار داد.

برای برخی در اواخر سال هنگامی که بیت کوین تمایل به تسلط بر آلت کوین ها دارد و قبل از اینکه یک وارونگی در ژانویه رخ دهد چنین اتفاقی انتظار می رفت . از طرفداران این نظریه می توان به تحلیلگر بازار کوین تلگراف ، یعنی مایکل ون د پوپی اشاره کرد.

وی به طور خلاصه بیان کرد که “سلطه بیت کوین در دسامبر سالهای گذشته برقرا بوده است وهر ساله این اتفاق می افتد. ”

“احتمال تکرار این امر بسیار زیاد است ، به ویژه اگر این مسئله را با عقیده فعلی در مورد آلت کوین ها ترکیب کنید. صعودی برای Q1 2021. “

آلت کوین ها پس از خلاص شدن از دادخواست XRP تلافی می کنند

با آغاز تعطیلات ، خرید سهام های بزرگ از سرمایه گذاران نهادی کمتر امکان پذیر است ، این کار امکان تخلیه نقدینگی بیشتر و افزایش عملکرد قیمت بالاتری می دهد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد ، MicroStrategy ، که دارایی بیش از 70000 BTC دارد ، مشخص شد که به جای حرکت بازار با مبلغ کل ، مقادیر کمی را بر اساس فرکانس بالا خریداری کرده است.

در همین حین ، آلت کوین ها نیز در روز کریسمس در حال افزایش هستند ، از جمله بازگشت اتریوم به میزان 600 دلار و XRP ، با خلاصی از افت 60 درصدی به دلیل ترس از دعوی Ripple ، به 0.35 دلار بازگشت.

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.