هدف گیری ایلان ماسک توسط گروه هکری انانیموس

گروه هکری انانیموس (Anonymous)، ایلان ماسک را به خاطر توییت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال که آن‌ها را “نابودگر زندگی” خوانده، متهم کرده است.

 

طبق گزارشات، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، پس از تبدیل بازار ارزهای دیجیتال به بازیچه شخصی خود، گفته شده است که در میان افراد تحت تیررس گروه هکری انانیموس قرار گرفته است.

این گروه هکر معروف در پیام خود در 5 ژوئن این میلیاردر را متهم کرده است و گفته است که توییت‌های ضد بیت کوینی ماسک بر زندگی میلیون‌ها سرمایه‌گذار خرده‌پا آثار ویرانگری بر جای گذاشته است.

انانیموس در بیانیه خود به موضوعات حساس مختلفی پرداخته است: از وابستگی تسلا به یارانه های دولت و “باتری های خون” تا اینکه مردم را به مریخ می فرستد تا بمیرند.

گروه هکری با توصیف این کارآفرین به عنوان “شخص ثروتمند خودشیفته” افزوده‌اند که او هرگز قادر به درک وضعیت مردم عادی سخت کوش نخواهد بود. انانیموس در ادامه گفت که درآمد عمده تسلا از یارانه‌های دولتی حاصل می‌شود و نه از فروش خودروهای الکتریکی و تسلا از این پول برای خرید بیت کوین استفاده کرده است.

این گروه پیغام خود را با این جمله که تهدید آمیز به نظر می‌رسید به پایان رساند:

شاید فکر کنی باهوش‌ترین آدم اینجایی اما در اشتباهی! منتظر ما باش!

اگرچه حمله به یکی از ثروتمندترین افراد جهان خیلی بلند پروازانه به نظر می رسد، اما بلند پروازی چیزی نیست که گروه انانیموس آن را کم داشته باشد.

 

منبع u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.