هتل نیجریه اولین کشوری است که پرداخت از طریق Bitcoin را قبول می کند

 

George Residence، در لاگوس از برنامه خود برای شروع پذیرش پرداخت های BTC خبر داده است. این شرکت در حال حاضر 50٪ از ترازنامه خود را به بیت کوین تبدیل کرده است.

یک هتل لوکس در لاگوس( نیجریه) بیت کوین (BTC) را به عنوان نوعی پرداخت می پذیرد و ارزهای دیجیتال را به عنوان ارز اصلی خود در نظر می گیرد زیرا نگرانی در مورد تورم بزرگترین اقتصاد آفریقا را در بر گرفته است.

George Residence ، که هتل های لوکس و آپارتمان های برتر را ارائه می دهد، BTC را از طریق Coinvest آفریقا، قبول می کند.

“یانجو جورج”، مدیرعامل شرکت، گفت: “.” بیت کوین واحد پول آینده است. ما حدود 50٪ از ذخایر نقدی خود را به بیت کوین اختصاص داده ایم و امیدواریم که با گذشت زمان این میزان را افزایش دهیم.”

او ادامه داد: “بیت کوین به مهمانان ما اجازه می دهد راهی سریعتر و مطمئن تر برای لذت بردن در اختیار داشته باشند.

نرخ تورم نیجریه از سال 2016 تاکنون دو رقمی بوده است. اخیراً، در حالی که تأثیرات اقتصادی COVID-19 تأثیرات اقتصادی زیادی داشته باعث ضعیف شدن ارزش پول محلی نیجریه شده است.

تورم یکی از دلایلی است که نیجریه به سنگر پذیرش ارزهای دیجیتال در آفریقا تبدیل شده است. از سال 2015، مردم نیجریه بیش از 60،200 BTC در Paxful معامله کرده اند، یک پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال peer-to-peer، که پس از ایالات متحده در رتبه دوم قرار دارد.

آدامو لامتک، معاون رئیس بانک مرکزی نیجریه، رگولاتورها، کردک نیجریه  را از معامله یا نگهداری(holding) ارزهای دیجیتال منع نکرده است.

طبق گزارش Cointelegraph، کمیسیون بورس و اوراق بهادار نیجریه در حال همکاری با بانک مرکزی برای ایجاد چارچوب قانونی جدید برای دارایی های دیجیتال است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.