نویسنده زندگی‌نامه مک‌آفی می‌گوید: جان در اواخر عمرش ورشکسته شده بود

پیشگام امنیت سایبری و بنیانگذار نرم افزار محبوب ضد ویروس، مک آفی ، که ماه گذشته درگذشت، به خاطر سبک زندگی مجلل خود شهرت داشت.

اما زندگینامه نویس وی گفته است که هنگام مرگ او ورشکسته شده بوده.

مارک اگلینتون، نویسنده‌ای که از نزدیک با او کار می‌کرد و اواخر امسال قرار است کتاب زندگی‌نامه جان مک‌آفی را منتشر کند، به میل آنلاین گفته است که مک‌آفی در زمان مرگش تقریبا ورشکسته و بی پول شده بود. او می‌گوید مک‌آفی تقریبا تمام ثروت خود را صرف خرید املاک و مستغلات عجیب و غریب کرده و به همین دلیل هم در زمان مرگ تقریبا هیچ ثروتی نداشته است.

اگلینتون که در زمان فراری بودن جان مک‌آفی با او مصاحبه کرده، می‌گوید مک‌آفی حتی قادر به پرداخت هزینه درخواستی برای کتاب زندگی‌نامه‌اش نبوده است. این نویسنده مدعی است که مک‌آفی درباره میزان ثروتش در اواخر عمر دروغ می‌گفته و حتی از پرداخت مبلغ کمی که برای بیوگرافی لازم بود، ناتوان بوده است.

پس از ماهها فرار، مک آفی در اکتبر سال گذشته در اسپانیا دستگیر شد. مقامات آمریکایی ادعا کردند که مک آفی از سال 2014 تا 2018 مالیات پرداخت نکرده است. وی برای مقابله با این اتهامات به ایالات متحده تحویل داده می شد اما چندی بعد جسد وی درحالی که خودکشی کرده بود، در سلولش پیدا شد.

 

منبع: /decrypt

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.