نمایشگاه بلاکچین آمریکای شمالی سال 2021

نمایشگاه بلاکچین آمریکای شمالی یک کنفرانس و رویداد فناوری است که شامل بحث و گفتگو درباره محتوای سطح بالا و مباحث رهبری پیشرو با نگاهی به اکوسیستم بلاکچین در دو روز است.

این رویداد که در مرکز همایش سانتا کلارا ، دره سیلیکون برگزار می شود ، با هدف بلندپروازان حرفه ای فن آوری سازمانی ، به دنبال کشف آخرین نوآوری ها ، پیاده سازی ها و استراتژی ها برای پیشبرد مشاغل است.

فرصت را برای کشف این فناوری نوآورانه و تأثیر آن بر طیف وسیعی از صنایع از جمله ، تولید ، حمل و نقل ، زنجیره تامین ، دولت ، بخش های حقوقی و انرژی خدمات مالی ، خدمات آب و برق ، بیمه ، بهداشت ، خرده فروشی و سایر موارد از دست ندهید!

نمایشگاه بلاکچین آمریکای شمالی علاوه بر محتوای پیشگامانه ، فرصت های منحصر به فرد شبکه سازی را نیز ارائه می دهد! برای اطلاعات بیشتر ، با ما در تماس باشید!

شرکت کنندگان

انتظار می رود بیش از 000،10 شرکت کننده از سراسر جهان از جمله CTO (مدیران ارشد فناوری) ، سران نوآوری و فناوری ، مدیران فناوری اطلاعات ، توسعه دهندگان ، استارت آپ ها، OEM (سازنده اصلی قطعات) ، دولت ، خودروسازان ، اپراتورها ، ارائه دهندگان فناوری ، سرمایه گذاران ، VC ها (سرمایه گذاران خطرپذیر) و بسیاری دیگر در این رویداد شرکت کنند.

نمایشگاه نظر بیش از 500 سخنران را در اختیار شما قرار می دهد که دانش بی نظیر صنعت و تجربیات واقعی خود را در قالب ارائه های انفرادی ، بحث های تخصصی و گفتگوی دوستانه و غیر رسمی به اشتراک می گذارند.

 

عناوین اصلی       

موضوع مورد بحث کنفرانس بلاکچین مجموعه ای از سخنرانی های خبرگان شامل بحث های متقابل اعضای هیئت و مطالعات موردی مبتنی بر راه حل را ارائه می دهد که همگی به دنبال صنایع اصلی که با این فناوری جدید بیشترین اختلال در آن ها ایجاد می شود هستند، از جمله: بخش های قانونی ، خرده فروشی ، خدمات مالی ، بهداشت و درمان ، بیمه ، انرژی ، موسیقی ، دولت ، املاک و مستغلات و موارد دیگر.

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.