نظرسنجی: ۴۰ درصد از سرمایه‌گذاران نهادی ارزهای دیجیتال قصد خرید بسیار بیشتری را دارند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد شرکت‌هایی که در حوزهٔ ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، می‌خواهند مقدار دارایی‌های خود را افزایش دهند.

این نظرسنجی که توسط صندوق مدیریت دیجیتال نیکل مستقر در لندن انجام شد، نشان داد که 82 درصد از 100 سرمایه‌گذار و مدیر دارایی که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند، در نظر دارند از امسال تا سال 2023 میزان دارایی خود را در زمینهٔ ارزهای دیجیتال افزایش دهند.

این تحقیق که در ماه مه و ژوئن به صورت آنلاین انجام شد، از 50 مدیر دارایی و 50 سرمایه گذار نهادی که قبلاً در ارتباط با دارایی‌های دیجیتال بوده‌اند در کشورهای ایالات متحده، انگلیس، فرانسه، آلمان و امارات را مورد بررسی قرار داد.

چهار نفر از هر ده نفر، یا 40٪ اظهار داشتند که آن‌ها “به طور چشمگیری دارایی خود را افزایش می‌دهند”؛ اما 7٪ اظهار داشتند که قصد دارند میزان دارایی‌های خود را کاهش دهند و تنها 1٪ قصد دارند کل دارایی خود را بفروشند.

با این حال، نیکل اظهار داشت که در بیشتر موارد سرمایه گذاران نهادی با دارایی‌های دیجیتال سطح ارتباط بسیار کمی داشته‌اند زیرا “بسیاری از آنها تازه آن را امتحان کرده‌اند تا ببینند چگونه کار می‌کند.”

این بررسی نشان داد که دلیل اصلی برای سرمایه گذاری بیشتر در دارایی های دیجیتال، چشم انداز مناسب رشد سرمایه در بلند مدت می‌باشد.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.