نظرسنجی: از هر چهار استرالیایی یک نفر مایل به دریافت حقوق خود به صورت بیت‌کوین است

یک بررسی جدید نشان داده است که از هر چهار استرالیایی یک نفر مایل است حداقل بخشی از حقوق خود را به صورت ارز دیجیتال دریافت کند. در حالی که انگیزه ها بین اعضای این گروه متفاوت است، نتایج نشان می دهد که علاقه کلی مردم استرالیا به پول دیجیتال غیرمتمرکز همچنان بالا است.

 

این نظرسنجی که با مشارکت هزار نفر از ساکنان استرالیا توسط وب سایت فایندر انجام شده است، دریافته است که 24٪ از استرالیایی ها یا حدود 4.7 میلیون نفر مایل به دریافت بیت کوین (BTC) به عنوان بخشی از حقوق خود هستند.

فایندر خاطرنشان کرد که حدود 14٪ از افرادی که مایل به دریافت بیت‌کوین هستند دلیلشان این است که انتظار دارند ارزش بیت کوین بالا می‌رود، در حالی که 10٪ دیگر اعتراف کردند که پرداخت بیت کوین به آنها کمک می کند تا قبل از پرداخت مالیات در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

تیلور بلکبرن، متخصص امور مالی در Finder، اشاره کرد که ارز دیجیتال “علیرغم افت اخیر و ماهیت ناپایدار آن” در سال گذشته رشد چشمگیری داشته است. بلکبرن در مورد نتیجه مطالعه توضیح داد:

با افزایش استرالیایی‌هایی که به دنبال فرار از تورم، دارایی‌های پر بازده و فرصت های سرمایه گذاری جایگزین هستند، تعجب آور نیست که این افراد تمایل دارند بخشی از حقوق خود را در غالب بیت کوین دریافت کنند.

طبق این نظرسنجی، استرالیایی های متولد دهه 60 الی 80 میلادی بیشتر از سایرین احتمال دارد که حقوق ارز دیجیتالی را به عنوان یک سرمایه گذاری عاقلانه در نظر بگیرند. 22٪ از پاسخ دهندگان در این گروه سنی فکر می کنند که بیت‌کوین با گذشت زمان پیشرفت می‌کند. در حالی که 19٪ از متولدین قرن 21 چنین نظری دارند.

محققان همچنین کشف کردند که مردان با درآمد بیشتر (100000 دلار و بیشتر) به طور کلی به بیت کوین علاقه دارند. بعلاوه اینکه به ترتیب 13٪ از مردان و 8٪ از شرکت کنندگان زن فکر می کنند که دستمزد ارز دیجیتال برای آن‌ها سرمایه گذاری مناسبی است.

 

منبع bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.