نسخه اولیه بازار توکن‌های غیرمثلی کوین بیس راه‌اندازی شد

بر اساس اعلام صرافی ارز دیجیتال کوین بیس، بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) این شرکت به نام کوین بیس ان‌اف‌تی (Coinbase NFT) بر روی شبکهٔ اتریوم وارد فاز آزمایشی اولیه شده است.

کاربران نسخه اولیه کوین بیس ان‌اف‌تی، می‌توانند پروفایل‌های آنلاین برای خود ایجاد کنند و توکن‌های غیرمثلی را بخرند یا به فروش برسانند. سانچان ساکسنا، معاون بخش محصولات و اکوسیستم کوین بیس گفته است که ما متوجه شده‌ایم مردم فقط ابزارهای بهتری برای خرید و فروش NFT نمی‌خواهند؛ بلکه آن‌ها راه‌های بهتری برای شناسایی NFTهای جدید، یافتن جوامع مناسب و فضاهای بهتر برای ارتباط با یکدیگر می‌خواهند. این یعنی کوین بیس به کاربران اجازه می‌دهد تا از این پلتفرم برای لایک کردن NFTها، اشتراک گذاری آن‌ها و تعامل با یکدیگر مشابه برخی از رسانه‌های اجتماعی فعلی استفاده کنند. همچنین این صرافی آمریکایی می‌گوید در نسخه اولیه تا مدت محدودی از تراکنش‌ها کارمزد دریافت نمی‌کند.

بیش از ۸.۴ میلیون آدرس ایمیل از ۶ ماه پیش در فهرست انتظار این بازار قرار دارند و کوین بیس برنامه‌ریزی کرده تا بر اساس موقعیت کاربران در فهرست انتظار، دسترسی به بازار را برای آن‌ها فراهم کرده و در هفته‌های آینده نیز همه افراد بالای ۱۸ سال امکان دسترسی به کوین بیس ان‌اف‌تی را داشته باشند.

منبع  beincrypto.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.