نتایج یک نظرسنجی در کره جنوبی: دنیای کریپتو باعث استرس، تغییر خلق و بی‌خوابی می‌شود

نتایج یک نظرسنجی در کره جنوبی: دنیای کریپتو باعث استرس، تغییر خلق و بی‌خوابی می‌شود

به‌گفته گزارشی از کره تایمز، دانش آموزان کالج در کشور کره جنوبی که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده‌اند، با مسائل ذهنی متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

طبق آمار به دست‌آمده 68.3 درصد از افراد مورد بررسی در این گزارش، ادعا می‌کنند که در این زمینه مشکلات عصبی را تجربه کرده‌اند. طبق این نظر سنجی دانش آموزان در تطابق با درس و برنامه روزانه خود با مشکل مواجه شده‌اند چرا که از استرس و بی خوابی رنج می برند و حتی برخی از آن‌ها ادعا می‌کنند که به ارزهای دیجیتال اعتیاد دارند. گفته‌می‌شود که یک سوم از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بر اساس عملکرد قیمت ارزهای دیجیتال خود تغییر خلق دارند. دانش آموزان مورد بررسی به طور متوسط کمتر از چهار ماه تجربه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارند. این یعنی آنها احتمالاً در قیمت‌های بالا خرید کرده‌اند و تقریباً 60 درصد آن‌ها در واقع با ارزهای دیجیتال ضرر کرده‌اند. میانگین ضرر هر فرد 740،000 وون (659 دلار) است.

قابل ذکر است که اکثر دانش آموزان در کره جنوبی با پول کار‌های نیمه وقت خود در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، در حالی که برخی از آن‌ها از والدین خود برای این‌ کار پول می‌گیرند.

 

منبع: u.today

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.