مقامات نروژی از کاربران ارزهای دیجیتال می خواهند که درآمد خود را اعلام کنند.

ماریوس یوهانسن گفت: “تجربه ما این است که اکثر مردم از همه قوانین و مقررات پیروی می کنند و ما به کسانی که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند کمک خواهیم کرد تا این کار را به درستی انجام دهند.”

اداره مالیات نروژ تا 30 آوریل برای ثبت اظهارنامه مالیاتی، به معامله‌گران ارزهای دیجیتال اخطار داده است.

طبق اطلاعیه اداره مالیات نروژ، آژانس دولتی به همه مودیان مالیاتی که در سال 2020 مالک ارز بودند یا ارزهای دیجیتال را فروخته‌اند، توصیه می کند که آن را در اظهارنامه خود وارد کنند یا مالیات اضافی به عنوان جریمه بپردازند.

ماریوس، مشاور ارشد NTA گفت: “ما فکر می کنیم بسیاری از شکاف ها به این دلیل است که برخی از صاحبان ارزهای دیجیتال به اشتباه تصور می کنند که ارز دیجیتال در اظهارنامه مالیاتی از قبل پر شده است در صورتی که خود آنها باید ذکر کنند.”

NTA صریحاً به مالیات دهندگانی که مانع از اعلام درآمد ارز دیجیتال خود هستند هشدار داد که ناشناس نیستند. یوهانسن گفت معاملات ارزهای دیجیتال “بیشتر از آنچه بسیاری تصور می کنند قابل مشاهده است” و آژانس فعالیت را از نزدیک دنبال می کند، “دهها هزار نفر” را شناسایی می کند که قبلا مالیات خود را به درستی گزارش نکرده اند.

در نروژ، NTA گزارش کرد که تقریباً 20 میلیون دلار درآمد مالیاتی از دارندگان ارزهای دیجیتال حاصل شده است.

قانون گذاران در ایالات متحده در حال بررسی قوانینی برای رفع شکاف مالیاتی هستند که از حدود 400 میلیارد دلار در سال 2013 به یک تریلیون دلار در سال جاری رسیده است. یک گروه دو طرفه از لایحه پیشنهادی سناتور جمهوری خواه راب پورتمن پشتیبانی می کند که هدف آن جلوگیری از فرار شهروندان آمریکایی از مالیات بر درآمد ارزهای دیجیتال است.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.