معرفی ارزدیجیتال بلاکتو توکن (Blocto Token)

بلاکتو (Blocto)، یک کیف پول قرارداد هوشمند کراس‌چینی می‌باشد که امکان ارتباط با سایر بلاکچین‌ها و برنامه‌های بلاکچینی را فراهم می‌کند. ازجمله مشکلاتی که کاربران در استفاده از برنامه‌های بلاکچینی دارند، می‌توان به مکانیزم‌های کارمزد، آدرس‌های پیچیدهٔ کیف‌پول، مدیریت پسورد و فعالیت‌های میان بلاکچینی گیج‌کننده اشاره کرد.

در این راستا بلاکتو با هدف تسهیل دسترسی کاربران به ارزهای دیجیتال، بلاکچین‌های مختلف، دیفای و توکن‌های غیرمثلی (NFT) ساخته شده است. پلتفرم بلاکتو به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند با استفاده از ایمیل یا حساب‌های اجتماعی خود بدون اتلاف وقت و در عرض کمتر از ۳۰ ثانیه، وارد این برنامه شوند.

همچنین بلاکتو از تبدیل فیات به کریپتو و برعکس پشتیبانی کرده و یک پرتابل ایمن و راحت برای کاربران خود فراهم می‌کند. کاربران بلاکتو می‌توانند سپرده‌های خود را به حالت غیرامانی درآورده و مستقیماً به کلیدهای خصوصی خود دسترسی داشته باشند. بلاکتو به منظور تقویت رشد و توسعهٔ اکوسیستم خود، توکن‌ منحصربه فرد خود را به نام “بلاکتو توکن” با نماد  BLT ساخته است. مکانیزم منحصر به فرد استخراج توکن بلاکتو، کاربران و توسعه‌دهندگان بلاکچین‌های مختلف را گردهم می‌آورد. این توکن، کلید ورود کاربران به بلاکچین‌های مختلف بوده و کاربران با استفاده از آن ‌می‌توانند کارمزد شبکهٔ خود را بپردازند.

با وجود اینکه بلاکتو در بازار ارزهای دیجیتال تازه وارد شده است اما پتانسیل بالایی داشته و برای دستیابی به اهداف خود برنامه‌ریزی محکمی ارائه داده است. در حال حاضر این توکن با رتبهٔ ۳۷۴۰ در لیست کوین‌مارکت‌کپ به قیمت ۰.۸۵ دلار معامله می‌شود.

منبع: token.blocto.app                financebrokerage.com              drive.google.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.