مدیر‌عامل بایننس می گوید که لیست شدن کوین بیس در نزدک درس بزرگی به ما داد

 Binance و Coinbase در تجارت مبادلات ارز های دیجیتال با یکدیگر رقیب هستند. اما این بدان معنا نیست که بایننس هیچ درسی از رقیب خود نمی گیرد. به گفته چان پنگ ژائو مدیرعامل بایننس، لیست شدن کوین بیس در Nasdaq در ماه گذشته به سایر شرکت های ارزهای دیجیتال درس واضحی برای آینده داده است.

چان پنگ ژائو به دانیل رابرتز، سردبیر دکریپت در اجلاس مجازی امسال گفت: “اکنون در ایالات متحده، در یکی از پیشرفته ترین اقتصادهای جهان ، یک صرافی ارز دیجیتال می تواند در نزدک عرضه اولیه شود و این امری بسیار عظیم است.”

علاوه بر این، CZ (چان پنگ ژائو) صریحاً گفت كه “Binance قصد دارد از Coinbase پیروی كند.” اگر همه کارهای آنها را انجام دهیم، پس مشکلی پیش نخواهد آمد. بنابراین اکنون یک دفترچه راهنما در ایالات متحده وجود دارد و فکر می کنم در ایالات متحده کپی کردن آن آسان است. همچنین در خارج از ایالات متحده بسیاری از کشورها احتمالاً بسیاری از مقرراتی که ایالات متحده تصویب کرده است را کپی می کنند.”

چان پنگ ژائو دقیقاً مشخص نکرد که “تقلید کردن” از کوین بیس در ایالات متحده به چه صورت است، اما او به ویژه وقتی حجم معاملات شرکت خود را با Coinbase مقایسه می کند خوشبین است. CZ گفت: “در روز عرضه اولیه کوین بیس در نزدک، حجم معاملات بایننس در ایالات متحده 40٪ از حجم معاملات کوین بیس بود” و نیز افزود، “این درصد در چند وقت گذشته در حال افزایش بوده است.”

CZ در ادامه گفت: “همه می خواهند ادعا كنند كه بزرگترین صرافی جهان هستند. ولی ما همیشه می گوییم Binance یکی از بزرگترین صرافی های جهان است، ما نمی گوییم که ما بزرگترین صرافی هستیم. روشهای مختلفی برای ارزش گذاری بازار ها وجود دارد. اما در سطح جهانی من فکر می کنم تا به الان در معیارهای حجم معاملات، تعداد کاربران فعال، تجزیه و تحلیل ترافیک وب شخص ثالث و دانلود در تلفن همراه بزرگترین هستیم.”

 

منبع: decryp

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.