مدیرعامل eToro می گوید: بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال است و ماندگار خواهد بود

 برخی از مناطق ممکن است بخواهند بیت‌کوین را ممنوع کنند، اما کارشناسان می‌گویند بیت‌کوین ماندگار خواهد بود.  

در حالی که کشورهایی مانند السالوادور با آغوش باز از بیت‌کوین استقبال کرده‌اند، مناطق دیگر برای ممنوعیت قانونی ارز دیجیتال تلاش می‌کنند.

طی مصاحبه اختصاصی با کوین تلگراف، یونی آسیا، مدیرعامل ای‌تورو، بیت‌کوین را پادشاه ارزهای دیجیتال خواند و گفت که این ارز دیجیتال ماندگار خواهد بود.

وی اظهار داشت: تعجب می‌کنم اگر در ۳ تا ۵ سال آینده رشد چشم‌گیری را برای بیت‌کوین شاهد نباشیم، زیرا هنوز ۵ میلیارد نفر از مردم جهان به ارز بومی مناسبی دسترسی ندارند.

برای حرکت بسوی آینده‌ای غیرمتمرکز، آسیا اشاره کرد که ای‌تورو، در حال ایجاد پلی بین امور مالی سنتی و صنعت ارزهای دیجیتال است.

آسیا، در ادامه اشاره کرد که خوب است که بیشتر ؤوسسات وارد فضای ارزهای دیجیتال شوند، به ویژه هنگامی که نوآوری در امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi به میان می آید. وی افزود:

“من فکر می کنم ما شاهد خواهیم بود که بسیاری از این نوآوری‌ها وارد مؤسسات مالی سنتی یا تحت نظارت و شرکت‌های متمرکز می‌شوند تا بتوانند این نوآوری را مستقیماً به مصرف کنندگان ارائه دهند. “

علاوه براین، آسیا اشاره کرد که طی 10 سال آینده بیش از 100 تریلیون دلار انتقال به دارایی‌های دیجیتال بومی انتقال می‌یابد و این ایده باعث می‌شود که تقریباً تمام دارایی‌های مالی در نهایت در شبکه‌های بلاک‌چین گنجانده شوند.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.