مدیرعامل صرافی FTX از دلیل بازخرید سهام خود از بایننس می‌گوید

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، یکی از اولین سرمایه گذاران صرافی دیجیتال FTX بود که سم بنکمن فراید 29 ساله در سال 2019 تاسیس کرد. اما اکنون وی دربارهٔ پایان سرمایه‌گذاری بایننس در این صرافی خبر داده است.

بنکمن فراید عنوان کرده است که آن‌ها سهام بایننس در صرافی‌شان را خریداری کرده‌اند تا این صرافی دیگر سهمی در کسب و کارشان نداشته باشد. او می‌گوید: “با توجه به نقشی که کسب و کار ما در این فضا دارد، این تصمیم کاملاً منطقی است و همچنین می‌تواند انعطاف پذیری بیشتری به ما بدهد.”

در همین حال، بایننس با هشدارهای نهادهای نظارتی در سراسر جهان  که فعالیت آن را ممنوع یا محدود کرده‌اند روبرو شده است و به گفتهٔ بنکمن فراید تحت “آماج انتقادات” قرار گرفته است.

وی دربارهٔ موانع جدی بایننس به دلیل مسائل نظارتی می‌گوید: ” ما در جریان گفتگو‌های بایننس و تنظیم‌کنندگان نیستیم و تنها حدس می‌زنیم. اما می‌گویم که ما با نهادهای نظارتی کاملاً همکاری خواهیم کرد. وقتی شما همکاری نکنید یا انعطاف پذیری زیادی نداشته باشید، طبیعی است که رگولاتورها هم احساس می‌کنند چاره‌ای جز برخورد جدی با شما ندارند.”

در مقابل اما چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس در این خصوص گفته است: همه فکر می‌کنند که بایننس نمی‌خواهد مطابق با مقررات ایالات متحده یا هرگونه مقرراتی عمل کند؛ در صورتی که کاملاً برعکس است و بایننس در واقع سازگارترین سازمان جهان در فضای کریپتو است.”

گفتنی است که میزان سرمایه گذاری اولیه و مبلغ پرداختی برای خروج بایننس از سهام FTX فاش نشده است. اما سهام کل FTX یک سال پیش تنها 1.2 میلیارد دلار ارزش داشت و اکنون 18 میلیارد دلار ارزش دارد که به معنای 1400 درصد رشد می‌باشد.

 

منبع  decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.