لایحه جدید ارزهای دیجیتال در روسیه درب‌های پرداخت کریپتو را باز کرده و سقف سرمایه‌گذاری تعیین می‌کند

وزارت دارایی روسیه اخیراً نسخهٔ به روزرسانی شدهٔ لایحهٔ ارزهای دیجیتال در این کشور را به دولت ارائه کرده است که برخی جزئیات مربوط به مفاد این قانون در رسانه‌های روسی در این هفته منتشر شده است.

بر اساس این پیش‌نویس، سرمایه‌گذاران واجد شرایط که تحت عنوان “خریداران حرفه‌ای ارزهای دیجیتال” از آن‌ها یادشده، دسترسی نامحدودی به دارایی‌های دیجیتال خواهند داشت. با این حال، شهروندان عادی روسیه پس از شرکت و قبول شدن در یک امتحان ویژه، می‌توانند سالانه حداکثر ۶۰۰ هزار روبل (تقریباً ۷ هزار دلار) ارز دیجیتال خریداری کنند. خبرگزاری اینترفکس به نقل از یک منبع آگاه فاش کرده که افراد در صورت قبول نشدن در این آزمون، تنها قادر به خرید ۵۰ هزار روبل (حدود ۶۰۰ دلار) ارز دیجیتال در سال خواهند بود. این لایحه همچنین می‌گوید که ارز دیجیتال در روسیه یک دارایی محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد این لایحه مبنای قانونی استفاده از ارزهای دیجیتال در پرداخت‌ها را برای روس‌ها فراهم می‌کند. اما در عین حال، در این لایحه آمده است که اشخاص حقوقی روسیه، از جمله شرکت‌های تابعه شرکت‌های خارجی و سازمان‌های بین‌المللی مستقر در روسیه و همچنین افرادی که حداقل 183 روز در این کشور اقامت داشته‌اند، نمی‌توانند ارز دیجیتال را به عنوان روش پرداخت بپذیرند.

 

منبع  bitcoin.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.