قیمت Ethereum برای اولین بار به 3000 دلار رسید

هر واحد Etherum (ETH)، امروز 3000 دلار شد. قیمت ETH در چندین صرافی بزرگ از جمله Bybit ، Coinbase و BitMEX به بالاترین نقطۀ قیمتی خود تا به امروز رسید.

این افزایش به Ethereum کمک کرده است که در محدودیت بازار، مؤسساتی مانند The Walt Disney Company و Bank of America را پشت سر بگذارد.. برای مقایسه، حجم معاملات بیت کوین در حال حاضر با ارزش 1.079 تریلیون دلار، درست بعد از حجم معاملاتی بازار نقره با ارزش 1.416 تریلیون دلار و بالاتر از شرکت فیس بوک با 923.12 میلیارد دلار قرار دارد.

این افزایش باعث گمانه زنی‌های جدید شده است؛ مبنی بر اینکه Ethereum می تواند بیت کوین را “متلاشی” کند و به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال در جهان تبدیل شود.

با این حال، هارد فورک لندن که شامل تغییرات اساسی EIP-1559 در ساختار پرداخت کارمزد Ethereum و همچنین تبدیل ناگهانی ETH 2.0 به مدل اجماع اثبات سهام است، ممکن است مهمترین رویدادهایی باشد که سرمایه گذاران انتظار دارند. انتظار می رود این به روزرسانی‌های شبکه به طور قابل توجهی هزینه‌ها(کارمزد) و همچنین میزان پاداش ETH به استخراج کنندگان را کاهش دهد.

محبوبیت روزافزون Ethereum تا حدودی به دلیل هزینه‌های معاملاتی گزاف در این زنجیره است (اگرچه در هفته های اخیر تا حدودی کاهش یافته است).

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.