فیدلیتی (Fidelity)، پلتفرم تحلیل ارزهای دیجیتال شرلوک را معرفی کرد.

Fidelity غول مدیریت دارایی با اعلام پلتفرم تحلیلی خود به نام شرلوک، در عمق فضای ارزهای دیجیتال فرو رفته است.

Fidelity Investments، که 10 تریلیون دلار دارایی دارد، از یک راه حل تجزیه و تحلیل داده و دارایی دیجیتال برای کمک به سرمایه گذاران و مدیران صندوق رونمایی کرد.

این پلتفرم داده‌های مربوط به تجزیه و تحلیل بنیادی و فنی، داده‌های بلاکچین، داده‌های بازار، تحلیل احساسات اجتماعی و اخبار بازار را در یک پورتال جمع می کند.

این پلتفرم جدید در برابر راه حل های موجود شرکت ها مانند Messari، که در سال 2018 برای ارائه تجزیه و تحلیل معرفی شده است، رقابت خواهد کرد.

پلتفرم‌های دیگری که سطح عمیق تری از داده ها و تجزیه و تحلیل ها را ارائه می دهند شامل Glassnode ، Skew ، Coin Metrics ، Dune Analytics و Santiment هستند.

کوین وورا، معاون مدیر در مرکز فن آوری کاربردی Fidelity، گفت:

“افزایش تمایل در فضای داده‌های دارایی دیجیتال طی چند سال گذشته بسیار هیجان انگیز بوده است و در حالی که بازار به سرعت در حال بلوغ است، هنوز نیاز به یک راه حل جامع و قابل دسترسی برای داده ها وجود دارد.”

شرلوک، مجموعه پیشرفته ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل برای سرمایه گذاران است.

کینجال شاه، یکی از همکاران ارشد Blockchain Capital  با بیان اینکه یکی از مهمترین چالش ها هنگام تحقیق در بازار ارزهای دیجیتال، جمع آوری اطلاعات از منابع مورد اعتماد است، افزود: “شرلوک با دسترسی به داده های جامع و به موقع؛ به ما کمک می کند تا بطور موثرتری تحقیق کنیم. ”

مرکز فناوری کاربردی Fidelity همچنین دارای یک تیم است که تحقیقاتی را انجام می دهد.

در تاریخ 8 آوریل، تام جسوپ، رئیس بخش رمزنگاری Fidelity، اظهار داشت که همه چیز برای بازار ارزهای دیجیتال به نقطه اوج رسیده است.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.