فدراسیون فوتبال فرانسه، توکن‌های غیرمثلی بازیکنان خود را عرضه می‌کند

همزمان با مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا، بازی فوتبال مبتنی‌بر بلاک‌چین سوریر (Sorare) از قرارداد خود با فدراسیون فوتبال فرانسه برای عرضه توکن‌های غیرمثلی بازیکنان تیم ملی این کشور خبر داده است.

سوریر، امروز در اطلاعیه‌ای گفت که فدراسیون فوتبال فرانسه یا FFF ، پیش از مسابقه این تیم مقابل آلمان در روز سه‌شنبه، مجموعه‌ای از توکن‌های غیر مثلی یا NFT بازیکنان خود را عرضه کرده است. تیم ملی فرانسه – که اغلب به دلیل رنگ پیراهن “آبی ها” (Les Bleus)، خوانده می‌شوند، در حال حاضر در مسابقات قهرمانی فوتبال جام ملت‌های اروپا 2020، شرکت می‌کند. سال گذشته مسابقات یورو 2020 به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا به تعویق افتاد.

سوریر قصد دارد توکن‌های غیرمثلی بازیکنان تیم ملی فوتبال فرانسه از جمله آنتوان گریزمن، پل پوگبا و هوگو لوریس را ایجاد کند.

گفته می‌شود که فرانسه، قهرمان مسابقات فوتبال اروپا در سالهای 1984 و 2000، یکی از اولین انجمن‌های ملی فوتبال است که توافق نامه صدور مجوز برای توکن‌های غیرمثلی را منعقد می‌کند.

سوریر، گفت که از ژانویه بیش از 70 میلیون دلار کارت دیجیتال فروخته است و در حال حاضر ماهانه 90 هزار کاربر فعال از 140 کشور دارد.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.