صندوق کمک به مشاغل کوچک پورتنوی اکنون کمک های رمزنگاری بیت کوین را می پذیرد.

دیو پورتنوی Barstool Media در حال پذیرش کمک های بیت کوین (BTC) و ارزهای رمزنگاری شده برای صندوق کمک به مشاغل کوچک خود است. کمتر از 24 ساعت پس از ادغام ، جامعه رمزنگاری با سخاوت فوق العاده ای پاسخ داده است.

صندوق بارستول هفته گذشته برای جمع آوری پول برای مشاغل کوچک تحت تأثیر پاندمی Covid-19 راه اندازی شد. در زمان تهیه این مقاله ، صندوق برای کمک به 14 شغل نزدیک به 5.3 میلیون دلار جمع آوری کرده بود. بیش از 53000 اهدا کننده کمک کرده اند. بنا به دلایل مالیاتی ، این کمپین قرار است تا پایان امسال ادامه داشته باشد.

پس از آنکه مورگان کریک دیجیتال، یک آدرس بیت کوین را از طریق The Giving Block ، یک شرکت اهدا کننده رمزنگاری برپا کرد ، بخش بزرگی از این کمک ها از طرف انجمن ارزهای رمزنگاری شده، آمد. علاوه بر بیت کوین ، صندوق بارستول همچنین کمک های مالی را در اتریوم ، لایت کوین ، Bitcoin Cash ، Zcash ، Basic Note Token ، Chainlink ، Gemini Dollar ، DAI ، Storj ، Amp و 0x می پذیرد.

آنتونی پمپلیانو ، بنیانگذار و شریک Morgan Creek Digital ، به Cointelegraph می گوید که از صبح جمعه به ارزش حداقل “000،750دلار” کمک مالی رمزنگاری شده است:

“ردیابی هر کمک مالی که از انجمن رمزنگاری ها انجام می شود دشوار است ، اما ما می دانیم حداقل 000،750 دلار به صورت دلار آمریکا یا ارز رمزنگاری اهدا شده است. تعداد واقعی احتمالاً بیشتر است. “

پومپلیانو با بیان اینکه “سال 2020 سال سختی بود ،” افزود: “بیت کوین برای همه ما عالی بوده است.”

او ادامه می دهد:

“هیچ راه بهتری برای پایان دادن به سال به جز یک قیمت واحد بالاتر از همیشه برای بیت کوین و چند کمک مالی برای اشتراک عشق وجود ندارد.”

گزارشگر Cointelegraph ، هلن پارتز با الكس ویلسون ، بنیانگذار The Giving Block ، تماس گرفت و وی چگونگی ملحق شدن رمزگذاری به صندوق Barstool و ادغام آن را توضیح داد.

کاربران می توانند با مراجعه به صندوق بارستول ، کلیک کردن روی “کمک به صندوق” و انتخاب گزینه ارز رمزنگاری شده به خیریه کمک مالی کنند. در آنجا ، آنها توانایی تولید آدرس کیف پول و ارسال کمک مالی از آدرس کیف پول خود را دارند. اهدا کنندگان پس از تمام شدن پرداخت ، رسید مالیاتی را که به ایمیل آنها تحویل داده شده دریافت می کنند.

در حالی که مقامات بهداشت برای مهار شیوع بیماری همه گیر کووید 19 تلاش می کردند ، این بیماری باعث واکنش بی سابقه دولت های فدرال ، ایالتی و محلی شد. دستور های قرنطینه خانگی اگرچه موقت بوده اما منجر به تعطیلی دائمی صدها هزار مشاغل شده است.

همانطور که پمپلیانو اشاره کرد ، مشاغل کوچک تقریباً 50٪ شغل هی ایالات متحده را شامل می شوند و آنها “رویای آمریکایی را برای میلیاردها نفر در سراسر جهان زنده نگه می دارند.” پیامدهای اقتصادی همه گیری ، تا آنجایی که بر مشاغل کوچک تأثیر بگذارد ، در سراسر جهان طنین انداز خواهد شد.

کنگره سرانجام در مورد بسته جدید امدادی کووید19 توافق کرد که 284 میلیارد دلار اضافی برای برنامه محافظت از Paycheck یا PPP در نظر گرفته است. با این وجود ، با وجود ضرب العجل قرنطینه، بسیاری ترس دارند که اقدامات امدادی خیلی دیر و خیلی کم است ، به ویژه برای مشاغل مربوط به هتل داری که بیشتر تحت تأثیر دستورات دقیق قرنطینه قرار گرفته اند.

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.