صلیب مرگ بیت‌کوین شکل گرفته است

صلیب مرگ وحشتناک بیت کوین سرانجام روز شنبه 19 ژوئن با عبور میانگین متحرک 50 روزه از خط میانگین متحرک 200 روزه تشکیل شده است. اگرچه این الگو به طور معمول نشانگر بازار خرسی در آینده است، اما دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهد نیازی به نگرانی نیست.

صلیب مرگ به طور معمول و طبق تجارب یک شاخص نزولی است. به این ترتیب، بازار تمایل دارد که قبل از اندیکاتور پایین بیاید و نه بعد از آن. در واقع این تقاطع صلیبی معمولاً بهترین زمان برای خروج از بازار برای افرادی است که از زمان طوفان‌های ارز دیجیتال می‌ترسند.

تا به الان اندیکاتور صلیب مرگ در هر دو بازار ارزهای دیجیتال و بازارهای سهام نتایجی قابل پیش‌بینی به همراه داشته است. به عنوان مثال سقوط قیمت‌های بیت کوین در سه ماهه آخر 2019 و سه ماهه اول 2020 با صلیب مرگ انجام شد.

با این وجود،چندین کارشناس ارزهای دیجیتال توصیه کرده‌اند که بهترین کار در این مرحله، هولد کردن است. این تا حدی به این دلیل است که بازار ارزهای دیجیتال هنوز نسبتاً جوان است و به همین ترتیب شاخص‌ها یا اندیکاتور‌ها همیشه درست نیستند. به عنوان مثال، در سال 2015 صلیب مرگ بیت کوین قبل از یک بازار صعودی (گاوی) بزرگ اجرا شد.

منبع:coinquora.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.